Smoleńska naked

Nie wiem czy to dobra wiadomość, choć dla katolubnych pewnie nie najlepsza. Agnieszka Smoleńska, znana zagranicą pod nazwiskiem Radwańska, pokaże gołą tyłek. Tak, tak, autorytet sportowy wielu katotalibów, kochanka Jezusa Chrystusa, uczestnik procesji i dziękczynych mszy, pozowała do rozbieranych zdjęć. Jezusowi staje już na samą myśl o tym. 

Wszystko zaś za sprawą prestiżowego amerykańskiego pisma „The Body Issue”. Nasz Isia Kochana wystapi tam w towarzystwie między innymi Sereny Williams, czyli też całkiem niezłego paszteta.

Osobiście to nie za bardzo na te zdjęcia czekam, a to z prostej przyczyny, że nie kręcą mnie zdjęcia pań o mentalności pańszczyźnianego chłopa. Choć przyznaję bez bicia i specjalnego przymusu, że a i owszem lubię kobiety,  które lubią Żydów, acz nie koniecznie tak kostropatych i zapuszczonych jak ów Jezus, Żyd w sumie z przypadku i wyboru. Poza tym warto by zapytać kolegę Jezusa, co on na to. Bo niby Smoleńska-Radwańska jego się nie wstydzi, ale być może on wstydzi się jej?

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

10 thoughts on “Smoleńska naked

  1. Kurcze blade, dobrze, że z rana tu nie zajrzałem. Te zdjęcia mnie zdegustowały. A ta Williams to rzeczywiście potwór, nie wiem już która z nich gorsza.

    1. Byleś jej trenerem Ostrowski ? Jak wieść niesie każdego […], jeżeli byłeś to ci współczuję , chociaż podobno każdy ma jakieś zboczenia ! Dla mnie to świętojebliwa […], dla ciebie może być tym czym chcesz !

    1. To o czym napisałem , możesz sobie przeczytać na Pudelku i to dosłownie ! Raczej wolałbym żebyś mnie nie próbował straszyć twoimi kontaktami z Macierewiczem , a prawo ja znam !

    2. Te telefony to będą do przyjaciela i przyjaciółki, czy tylko do przyjaciela?

    1. Jest tu incognito. Nakrycie głowy mogłoby zaś go zdradzić. A to nic miłego być rozpoznanym siedząc na obcej cipie.

twój komentarz:

