Czym Nowak różni się od Kaczmarka

Nie chodzi tu o to, że jakoś bardzo lubię i szanuję ministra Nowaka. To owszem, dbający o siebie kolo, wychuchany  i wypieszczony, ale minister nadzwyczaj chujowy raczej. I nie wiem – na razie przynajmniej – czy minister jest przestępcą.

Wkurza mnie przeto kiedy taki zasmarkany gil jak Tomasz Kaczmarek mówi, że  „Sławomir Nowak w ordynarny sposób złamał przepisy prawa i powinien ponieść za to konsekwencje.” I wkurza mnie to z dwóch powodów.

Bo po pierwsze ów Kaczmarek przy Nowaku wygląda niczym niedomyty żul, przebrany w chiński garnitur przypadkowo znaleziony na śmietniku. I nawet jak się wreszcie domyje i ogoli, to i tak dalej będzie to żul, który chciał dobrze, ale właśnie oszczał sobie nogawkę nigdy nie prasowanych spodni. Nie ta liga po prostu panie Kaczmarek, pan co najwyżej kwalifikuje sie do okręgówki.

Zaś po drugie nie jest zbyt zręczną sytuacja, kiedy to pan Kaczmarek mówi o łamaniu prawa i konsekwencjach łamania tegoż. Bo nie kto inny jak pan Kaczmarek permanentnie i świadomie łamał prawo, próbując zgnoić ludzi na których miał zlecenie. Jasno wykazał to sąd, oczyszczając jego ofiary z zarzutów. Więc nie ma tu dyskusji.

Oczywiście pan Kaczmarek jako przestępca pod szczególnym nadzorem nie tylko nie poniósł kary, ale w uznaniu zasług w uprawianym przestępczym procederze awansował na posła, czyli przedstawiciela narodu. Nie mówię, że Nowak to chodzące dobro i nieskalana uczciwość, ale przy Kaczmarku to anioł, na dodatek czysty i zadbany. Pisze jak jest po prostu…

Advertisements

Opublikował/a

Wszystkie opisywane tu wydarzenia są jedynie wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

3 thoughts on “Czym Nowak różni się od Kaczmarka

  1. Wiesz co Jah , Nowak to taki ,,glancuś nonajronowo-ortaljonowy ” na pewno nie byłby w mojej paczce. Niby z wyglądu zdrowy , a na lewej łydce żylaki jak u staruszka ! no i kto podwija bojówki! tandeta ! Jacyków i Piróg, powinni go poobracać , nabrał by stylu . Tą szmatą PiS-owską nie będę się interesował !

    1. O rany! Andreo no i czego czepiasz się żylaków? Ma on, mają miliony. Ja osobiście nie oceniam wyglądu zewnętrznego. Po cholerę to!? Całkowicie zgadzam się z Revelem. Kaczmarek może co najwyżej czyścić tojtojki i nic więcej. Słonecznego (nie za gorącego) dnia życzę 🙂

    2. Moja droga charoneo ! Jak zdrowie ? oczywiście masz rację , nie powinienem ! Ale jak się zgrywa faceta bez skazy , to trzeba go ocenić i z wyglądu . Ma szczęście ,że nie chce mi się mówić więcej , ponieważ mam sporo kolegów w Sopocie i znam pewne niuanse związane z Nowakiem . Oczywiście , ludzie mają żylaki , ale nie w kwiecie wieku ! Serdecznie pozdrawiam , muszę do ciebie zajrzeć , jeśli pozwolisz !

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s