Pan Lotto wydymany

Ryszard Rembiszewski to popularny kiedyś Pan Lotto, czyli gościu który prowadził losowania Totolotka. Jego sława gwiazdy przetrwała, acz zwłaszcza wśród peryferyjnej klienteli.  To pozwala mu to od czasu do czasu czesać kasę na gminno-powiatowych imprezach zbiorowych, z nutą cepeliowsko-patriotyczną.

Oto jednak pan Ryszard zaliczył wtopę, czyli zderzenie z betonową ścianą. Rzecz dotyczy Tykocina, uroczego na swój sposób podlaskiego zadupia.

Tam na początku sierpnia obywa się pikniki pod nazwą „Królewskie Śpiewanie”, organizowany przez katolickie jak najbardziej Radio Nadzieja. Jeden z koncertów miała poprowadzić rzeczony Ryszard Totoloto Rembiszewski. Tyle, że nierozsądnie zachował się na Fejsbuku, a  nierozsądność polegała na tym, że poparł tam petycję dotyczącą legalizacji związków partnerskich. I za to z hukiem został wywalony z roboty. Na zbity pysk i na amen.

„Zadzwonił dziś do mnie ks. Tomasz Olszewski, organizator imprezy, informując, że zobaczył na mojej stronie na FB, iż podpisałem petycję w sprawie związków partnerskich, a jest to jak określił „promocja pedałów” – relacjonuje Rembiszewski. Powiedział że z takimi chujami nie będzie się zadawał i w związku z tym wywala mnie z roboty. Dziwi mnie fakt, że ksiądz Tomasz Olszewski – osoba duchowna, mająca tytuł doktorski, dyrektor Radia Nadzieja, dyrektor i twórca Centrum Edukacji Medialnej SpesMediaGroup, przewodniczący Forum Niezależnych Rozgłośni Katolickich – w sposób tak jednoznaczny i używając takiego słownictwa mówi o tej ustawie. Pozostawiam to bez komentarza”

A my mamy do tego komentarz, a i owszem.

Tak, Ryszard Rembiszewski powinien być zwolniony z roboty i mieć dożywotniego bana na prowadzenie wszelakich jarmarków. I nie dlatego bynajmniej, że „promuje pedałów”, tylko dlatego, że zadaje się, w układy wchodzi, kasę bierze  i mimowolnie promuje korporację pedofilów, łącznie z ich lokalnym przedstawicielem księdzem Tomaszem Olszewskim. Za zadawanie się z chujami należą się nieprzyjemności. I nie ma co biegac po gazetach i sie skarżyć, tylko zachowac się jak trzeba. Dać Olszewskiemu w ryj przy pierwszej lepszej okazji, poprawić z kopa jak się da, i unikać za wszelką cenę dalszych kontaktów z tymi zwierzętami. Rysiu chłopie, weź się w garść. Nie płacz!

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

7 thoughts on “Pan Lotto wydymany

  1. Całkiem możliwe że Rembiszewski spotka na swojej drodze Korwina , ten z całą pewnością potraktuje go z ,,Liścia” (chociaż z liścia biją tylko baby) za wspieranie pedałów i pracę dla pedofilii !

  2. Usłyszawszy, że temu księdzu nadali doktorat, podarłem swój wielki doktorski dyplom. Nie przystoi być z takimi w jednym towarzystwie.

  3. Totalizator rozdaje miliony? A to ciekawe,ja poprosiłam o pomoc dla mojego chorego taty za pośrednictwem Internetu to zostałam tak skopana przez ich pracowników, że po kilku latach w depresji wylądowałam w szpitalu po próbie samobójczej

twój komentarz:

