Fascynacje posła Pięty

pieta-140812-1100

Nie jestem szczerze mówiąc jakimś szczególnym fanem pana/pani Rafalali, acz przyznaję, że jego/jej bezkompromisowość w atakowaniu wszelkiej maści homofobów na swój sposób mi imponuje.

pieta-140812-1100

Niestety, z przykrością stwierdzam, że do tej pory Rafalala nie natrzepała jeszcze po ryju posła Piety. A szkoda, bo mu się należy.

A skoro o tym Pięcie mowa… Otóż ów prominentny kretyn z PiS mówi o wspomnianym/wspomnianej Rafalali:

„Brak mu równowagi psychiczno-emocjonalnej. Potrzebuje rozgłosu i się tym podnieca“

Być może ten Pięta ma tu i trochę racji, acz na jego miejscu to jednak byłbym ostrożny w tego typu osądach.

Bo wszystko byłoby okej, gdyby taką opinię wyrażał jakiś normalny człowiek, emocjonalnie uporządkowany i przewidywalny. Jednak wypowiada ją mocno porąbany jegomość, u którego ewidentny „brak równowagi psychiczno-emocjonalnej“ jest nadto widoczny. Jest chorobliwy wręcz i nikt tak jak on nie potrzebuje rozgłosu!

Obserwując poza tym zachowanie pana posła, jego wypowiedzi i ciągłą emocjonalną sraczkę, jestem przekonany, że niezdrowo kręcą go „te sprawy“. Wyuzdany homoseksualizm, damskie ciuszki, botoks na wargach i w penisie, to jest świat, który gdzieś podświadomie jest światem posła Pięty. Ta niezdrowa fascynacja seksem na poziomie rozkojarzonego 12-latka.

To obsesja, charakterystyczna zresztą dla każdej świętoszkowatej cipy.

I powiem wam tak. Ta Rafalala to jest generalnie nic, Pięta to jest dopiero coś!

Opublikował/a

Wszelkie podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe, zaś fakty alternatywne bywają ciekawsze od faktów. Niektóre z opisywanych tu wydarzeń mogą być wytworem mojej fantazji, choć zawsze mają odniesienia do rzeczywistości

10 thoughts on “Fascynacje posła Pięty

  1. …” acz przyznaję, że jego/jej bezkompromisowość w atakowaniu wszelkiej maści homofobów na swój sposób mi imponuje. … „… 🙂 potwierdzam fakt, że mnie również (Y)

    1. ….wiadomość dnia dla ćwoków;Robin Williams się wydyndał, ha, ha,ha,ha !!

    2. Nie on pierwszy i nie ostatni – przedawkował ….fajny był w ,,Świat według Garpa ” jak walnął w tył samochodu żony , w którym to samochodzie jego żona właśnie robiła laskę swojemu uczniowi i oczywiście odgryzła mu tą laskę ….

    3. Hej, panie JohnieMR odczep się pan od Robina Williamsa. To genialny aktor i nie ma potrzeby wycierać sobie nim gęby. Pytam, dlaczego to wiadomość dla ćwoków? Nie jestem ćwokiem i proszę o odrobinę szacunku dla człowieka, który COŚ ZNACZYŁ dla kultury i sztuki. Niejaki Pięta nie powinien mieć żadnych praw, w psychiatryku pacjenci zazwyczaj są ubezwłasnowolnieni, a tam jest miejsce pana Pięty.

  2. Poglądy części stopy czyli ,,Pięty ” są tak chore jak on sam , ale proszę wymienić chociaż jednego Pis-owca , który przynajmniej wyglądałby na normalnego . Tralalala też mi wisi i mam jej za złe , że nie strzeliła debila z wąsikiem ze łba , albo mogła mu przykopać w puste wory , to ona go tylko wodą , jak jakaś dziwka …

  3. Nie wiedziałem że Robin Williams aż tyle znaczył dla kultury i sztuki- ale wiem że tylko pod wpływem alkoholu lub narkotyków znaczył wiele !!
    W przypadku braku jednego lub drugiego-przestał znaczyć dla kultury i sztuki.Dla mnie żałosne że facet który znaczył tyle tak kończy !!! Starzy amerykańscy coś znaczyli tacy jak Charles Bronson-w parszywej 12-tce jako głupi Polak,Lee Marvin czy Telly Savalas jako Magot ha ha ha ha !!

  4. Ja tam Williams’a lubiłem jako aktora. Oceniam gościa za to, co czynił na ekranie. Wzruszał, śmieszył, ciekawił, czasem nawet wprawiał w osłupienie. Co robił ze swoim życiem, to już nie moja bajka. Umarł, gdy został dużym chłopczykiem. Amen.

twój komentarz:

