Bujanie w chmurach

Nie będzie dziś regularnego wpisu, bo samolot się spóźnił, taksówka podjechała nie w to miejsce co trzeba i w ogóle wszystko się jakoś tak dziwnie kwasi.

chmury-140828-1100

Więc właśnie dotarłem do domu, styrany niczym górnik dołowy, mowy nie ma przeto o napisaniu czegokolwiek. Poza tym przez ostatnie tygodnie oderwałem się nieco od polskiej rzeczywistości, co zresztą widać było po  chyba z dupy wziętych tematach, którymi chcąc nie chcąc się pasjonowałem. Jakoś świat zewnętrzny mało mnie interesował, bardziej skupiałem się na świecie wewnętrznych tudzież otaczających mnie przyjemnościach.

Jutro pewnie będzie lepiej, bo otrzeźwieję, ale gwarantować tego nie mogę. A tak w ogóle, to dajcie znać co też w Polsce dzieje się godnego uwagi, czym w pierwszej kolejności trzeba by się zająć. A w ogóle to się martwię że instynkt zatraciłem.

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

8 thoughts on “Bujanie w chmurach

  1. Tusk obiecał. Emerytom, rodzinom wielodzietnym, możliwe, że jeszcze komuś. Kamiński się obraził o to, że Tusk obiecał, i powiedział, że pis da więcej. Czyli nihil novi w (k)raju nad Wisłą.

  2. Dwie telenowele maja się ku końcowi – biały konwój i przypadki księdza Lemańskiego.
    Obydwie oddziaływały na Polaków podobnie; naród ogarniały okresowe wzmożenia.
    Jeszcze trwa telenowela o kolumnie czołgów i wozów pancernych, co to wjeżdżają na ziemię ukraińską, są rozgramiane, a następnie znowuż się materializują i cała zabawa zaczyna się od nowa.
    Jak słychać telenowela o białym konwoju ma być nadana powtórnie – nie ma jak to remejki.

  3. Odpocznij sobie. W Polszcze jest dokładnie tak samo, jak było wczoraj, w zeszłym tygodniu, w ubiegłym miesiącu tudzież roku,a także w ostatnim dziesięcioleciu, w którym rządzi styropian pospołu z czarnymi sukienkami. Tylko poziom humoru zleciał na kolejne dno.

  4. Otrzeźwiejesz, Jachu, czy wytrzeźwiejesz, bo to jednak różnica. 🙂 Rzeczywiście ostatnio trochę się opuściłeś. Nie martw się. W końcu trudno o ciągłą 100%-ową kondycję. I tak jesteś „the best”.

  5. Ponieważ dzieci skutecznie mi utrudniały kontakt audio z TVN, widziałem tylko egzaltowanego pana Ziemca wspólnie z wyglancowanym szamanem 3-ej kategorii. Nie wiem o czym była gadka, ale obraz wskazywał, że to oni bujają w obłokach, a właściwie są już na tamtym świecie.

  6. Myślę, że dobrym tematem są te głupie Uje z prokuratury, co to z jednym drechem za kierownicą jakiejś odszrotowanej bmki nie potrafią/chcą sobie poradzić. Doskonały przykład, w jak gównianym państwie żyjemy.

twój komentarz:

