Moja podłoga chyba nie jest dla nich!

Obsługiwać więc tych ruskich czy może ich nie obsługiwać? Oto dylemat. Uważam się za człowieka raczej tolerancyjnego, to znaczy na moim kawałku podłogi nie odmawiam miejsca ani Murzynowi , ani pedałowi, ani nawet takiemu Rosjaninowi, pod warunkiem wszak, że nie przegina i gra według zasad jakie ja ustalam, bo to ostatecznie mój jest ten kawałek podłogi.

knajpa-140917-1100
Rosjanie biesiadują. Jak się ktoś wychował w knajpie jak na obrazku, to w Europie nawet w barze mlecznym się pogubi

Niestety, zaczynam być więc pewien, że ten mój kawałek podłogi nie jest raczej dla nich.

Rosjanie są w nas w gościach, to znaczy my ich tu łaskawie do Polski wpuszczamy, sprzedajemy im łaskawie nasze towary, w naszych sklepach i zapłatę przyjmujemy raczej w naszych pieniądzach, a nie w ruskiej makulaturze zwanej rublem.

Generalnie to im robimy i łaskę, ale i nieba im uchylamy, bo wiemy że ten ich prezydent to chuj i satrapa. Niech więc sobie ludziska tu przyjadą, niech się najedzą porządnie za wszystkie czasy, w spokoju i czystości a nie ruskim syfie, niech coś dobrego sobie kupią, do wyboru do koloru, niech przez moment czują się jak Europejczycy a nie jak dzika swołocz.

Ale okazuje się że nie zawsze warto być  dobrym samarytaninem i na dodatek jeszcze litościwym. Jak donosi portal naTemat, ta dzicz ze wschodu nie potrafi docenić zdobyczy cywilizacji i zachowuje się jak na jakimś swoim pierwszym lepszym stepie, a nie w Europie. Piją, awanturują się, wygrażają, chcą się bić i grożą że na czołgach tu przyjadą i za darmo wszystko wezmą.

Innymi słowy nie ma sensu się litować nad kimś kto nie wie co to litość. Jak ktoś jest chujem i burakiem,  to i matka Teresa mu nie pomoże.

Trzeba pewnie wyrzucić to towarzystwo w pizdu, zamknąć granice i postawić mur dostatecznie wysoki plus kolczaste druty.

Od czegoś jednak trzeba zacząć by przejść do stawiania murów. Zmierzam do tego, że akcja pod tytułem „Rosjan nie obsługujemy”, zainicjowana przez jedną z trójmiejskich knajp, wbrew pozorom wcale nie jest taka głupia i taka zła. Poparł bym więc to z całego serca, tylko jeden zasadniczy mam dylemat. No bo moi mili, jak tu poprzeć akcję czy inicjatywę, którą nieco wcześniej poparł już Cejrowski?

Opublikował/a

Wszystkie opisywane tu wydarzenia są jedynie wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

7 thoughts on “Moja podłoga chyba nie jest dla nich!

  1. Trochę przesadziłeś z tym uogólnieniem ,osobiście znam Rosjan o takiej kulturze , że nasze elity i inni dobrze urodzeni , mogli by co najwyżej u nich posprzątać . A co się tyczy idioty Cejrowskiego , to pies go jebał !

  2. Popatrz, a ja byłem przekonany, że to rodzina polskich włościan po powrocie z mszy zasiada przy niedzielnym posiłku…

    1. A ja jestem tego pewny ! Bo ten łysek trzyma w łapie angielską gorzką z Lublina …obrzydliwa , kiedyś wypiłem przez roztargnienie , to dalej rzygałem jak widziałem ….

  3. Co do meritum sprawy pozwolę sobie się nie zgodzić, ale z jednym mam taki sam problem jak Ty: jak tu by zgodzić się z WC? (sorry, nie napiszę nazwiska – nie przechodzi mi przez klawiaturę w żadnych okolicznościach)

  4. Ni czorta nie panimaju o co Ciebie idzie hm…?Jak nie obsługujemy to już ma dotyczyć wsiego. Gazu też nie będziemy przyjmować. Zakręcimy kurki na złość temu satrapie, a że być może (jak zapodali synoptycy) zima będzie szybka i bardzo sroga no to co? Niczego to niczego „nie obsługujemy” i tak trzymać! Aha, nie obsługujemy także części zamiennych do samolotów i śmigłowców, a że w 90% ruskie? No to co! Protest to protest, do ostatniego tchu! 😦
    Pozdrawiam – cheronea

  5. Chciałbym zwrócić Waszą uwagę, że po tym jak my ich traktujemy – ostatnie psy na nich wieszamy – to oni i tak są w miarę powściągliwi. Ja się nie dziwię, tylko trzeba pamiętać kto zaczął. Oni generalnie mają nas w dupie – to my robimy wszystko, żeby zwrócić ich uwagę na siebie; ostatnio nam się udało – dotarło do nich jak ich nienawidzimy.

  6. Mury juz były.Teraz takie same musieliby postawić Niemcy „By ich samochody,maszyny rolnicze i nic co przedsiębiorczemu rodakowi wpada w ręce”bo się przyda w kraju” nie było wcześniej od nich samych.
    Rozumiem tez iz sam mieszkasz w osiedlu uzbrojonym w szlabany,monitory i strażników by sąsiedzi byle jacy nie zaglądali na salony.A jak w „posiadłości” to obowiązkowo za wysokim murem.Po co hołota ma zaglądać.
    Do zmiany „punktu widzenia” radze pojechać do Rosji i poznać ‚zwyczajnych Rosjan” bo jak widać nie wyłazisz poza mury „narodowego zaścianka a i myślenie jakieś takie sobie” „narodowe”
    Jak na razie to mógłbyś to pytanie”o zachowani9e Rosjan” skierować na Podhale i popytać miejscowych „co sadza o ruskich” A akurat Podhale jest pro pisowskie jak nikt

twój komentarz:

