Pedofile z Watykanu mają się dobrze!

pedowatykan-141220-1100550

Wszystko zaczyna być już jasne. A w zasadzie jasne było od samego poczatku, tylko ci i owi wierzyli jeszcze w pozory. Rzecz w tym mianowicie, że pedoflowi arcybiskupowi Wesołowskiemu, ten co chce może co najwyżej nadmuchać, albo cmoknąc go w pompkę. Właśnie się okazało, że Prokuratura Okręgowa w Warszawie zawiesiła śledztwo w jego sprawie z powodu… braku pomocy prawnej ze strony Watykanu.

icon-kreska

Czy ktoś jest zaskoczony? Bo ja szczerze mówiąc nie bardzo. Te kosmate chujki robią wszystko, by wzajemnie się chronić.

W oświadczeniu prokuratora czytamy:

„Powodem zawieszenia postępowania jest tzw. długotrwała przeszkoda procesowa w postaci braku realizacji wniosku o udzielenie pomocy prawnej w tej sprawie przez organa ścigania Watykanu. Nie uzyskaliśmy ani odpowiedzi na nasze wezwanie, ani informacji, kiedy odpowiedź może zostać udzielana. Dlatego musieliśmy zawiesić nasze śledztwo“

Sprawy Wesołowskiego nie będę tu przypominać, bo znana jest doskonale i wałkowana przez media. Klasyczny ruchacz małolatów w sutannie, śmieć i ludzki odpad. To przestępca czujący się bezkarnym, dzięki pokrętnym watykańskim strukturom i korzystający z mechanizmów ochronnych, jakże skwapliwie pielęgnowanych przez naszego Wielkiego Rodaka. Tego samego Rodaka, któremu nie wiadomo już za ile milionów (straciłem właśnie rachubę) wystawiamy jebliwe niby-muzeum, prawie w samym środku Warszawy.

Może należałoby je przekształcić w Muzeum Uświęconej Pedofilii? Sporo pamiątek i eksponatów by się znalazło, ileż portretów zasłużonych dla sprawy biskupów, arcybiskupów i papieży można na wywiesić…

A swoją drogą, to jakaś wyjątkowo bezradna ta nasza prokuratura. Wysłali świstek papieru do Watykanu, tamci to zlali, bo wszystko dla zasady zlewają, a prokurator szybciutko rozłożył rączki i stwierdził że się nie da, bo nie współpracują.

Ja rozumiem, że nie można za bardzo zmusić do współpracy, takiego giganta jak powiedzmy Stany Zjednoczone. Ale gówniany zaścianek, wielkości średniego parkingu na osiedlu, można postawić na baczność. Wielkie mi kurwa państwo! Czołgi na nas wyślą, wypowiedzą pakt o nieagresji, czy może wprowadzą blokadę na święte wafelki i obrazki? Wszystko się da, tylko trzeba chcieć i nie trząść się przez byle zbokiem w kiecce.

Amerykanie jakoś nie mieli większego problemu z wsadzeniem do pierdla na długie lata swoich biskupich ruchaczy. I mieli centralnie w dupie co na to Watykan, nie pytali go ani o zdanie, ani o zgodę, ani o cokolwiek. A Wesołowski chodzi sobie po Rzymie jak gdyby nigdy nic, siorbie kawę w kawiarniach, popija winkiem, łazi do kina, szlaja się po sklepach i jakoś nikt nie potrafi zapakować chuja do wora i przywieść do kraju.

No, ale my wolimy jak widać układać się z Nyczem w sprawie funduszu emerytalnego, dyskutować o religii na maturze i pompować kasę w burleskowy teatrzyk gdzieś w środku Wilanowa. A Franek nadal gawędzi i opowiada te głupie bajki o lepszym kościele i sprawiedliwości.

Advertisements

Opublikował/a

Wszelkie podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe, zaś fakty alternatywne bywają ciekawsze od faktów. Niektóre z opisywanych tu wydarzeń mogą być wytworem mojej fantazji, choć zawsze mają odniesienia do rzeczywistości

9 thoughts on “Pedofile z Watykanu mają się dobrze!

  1. Niestety … Tak będzie , aż odejdą solidarnościowe mendy współdziałające z kościelnymi pedofilami . A dobrze wiemy , że same nie odejdą . Zabezpieczyli się na wszystkich frontach . Po to rozbili przemysł i skasowali fabryki , aby ludzie nie mogli się zbuntować . Po to przejęli prokuratury i sądownictwo , wciskając w administrację agentów OPUS DEI , aby zasądzali wyroki na ich korzyść .Niestety leżymy i kwiczymy …..Oni to uzgodnili z klerem 25 lat temu ….

    1. Właśnie z uwagi na to, o czym piszesz – zaczynam zastanawiać się, czy przypadkiem komuna nie była lepsza? Przynajmniej te czarne zbóje nie wyłaziły – jak dżdżownice po deszczu. Kościół był w kościele, a nie w całym kraju. Ja już boję się chodzić do urzędów, bo wszystkie, naprawdę wszystkie – oznaczone zostały emblematem Watykanu, w postaci dwóch drewienek, One mi mówią: to my tu qrwa, rządzimy:)
      A godło, gdzieś tam na dole lub poniżej!
      Im bardziej Europa trzeżwieje i wyzwala się nałogu ślepej wiary – tym bardziej Polska kretynieje..Cóż, my naród wybrany..:(
      Stanisław

  2. „Cosi fan tutte” (Tak czynią wszystkie) – tak brzmi tytuł opery-burleski Wolfganga Amadeusza Mozarta. Rzecz dotyczy – ogólnie mówiąc kurewstwa i lekkich obyczajów wyśpiewywana godzinami w ariach operowych. Watykan także wystawił burleskę z abepe Wesołowskim w roli głównej. Nawet nazwisko pasuje jak ulał „Wesołowski” – no to weselmy się i śmiejmy. Jahu !!!!! Nawet Górale wiedzą, że „kto ma owce – ten ma co chce”. Czego się spodziewałeś, ze mu w Watykanie obetną pompkę i te dwie kulki ??????

  3. Zamkli Gila-Pedofila, a Wesołowski na wolności.
    Obronili go,bo by sypał innych, innych watykańskich pedofilów i watykańskie brudy, więc postawił ultimatum.
    A Watykan może wszystko, bynajmniej tak mi się wydaje.

  4. Za to 2015 będzie rokiem JPII z polecenia obywatelskiej sitwy sejmowej. Rzygać się chce. Ciągle mam wrażenie, że starym-młodym pierdzielom wygodnie gnić w parlamentarnej opozycji, zamiast sięgnąć lewicowych idei na miarę XXI wieku. Wykluczony z życia społecznego prekariat czeka na swoją parlamentarną reprezentację.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s