Czy kalifat uwolni nas od Terlikowskich?

Diagnoza jest prosta. Jeśli te pigułki DzieńCośTam,  wejdą do powszechnej sprzedaży (a właśnie teoretycznie wchodzą), no to hulaj dusza. Powstrzymujące się do tej pory od dzikiego czy zwierzęcego wręcz współżycia pary, parki i związki, dymać się będą już bez żadnych hamulców, na każdej ławce w parku i w każdej niezajętej jeszcze bramie. Bo zawsze gdyby co można sobie łyknąć pastylkę.

icon-kreska

To brzmi zachęcająco, bo bezkarnie się pobzykać, to jednak jest coś! Niestety nie wszyscy są tak entuzjastycznie do problemu nastawieni.

Przyszły bowiem rozkazy

Prawicowi, generalnie bezgrzeszni (a mam też podejrzenia, że bezjajeczni) prawicowi publicyści, pastylkową inwazją są oburzeni, acz oburzeni są pewnie dlatego, że takie przyszły rozkazy.

W panikę wpadli bowiem biskupi, którzy dla celów doraźnych każą nazywać pastylki środkiem ukrytej aborcji. Im to w sumie łatwo tak mówić, bo jak się pierdoli nieletnich chłopców, a czasami nawet całkiem już letnich, to można czuć się bezkarnym, a taka pastylka nawet do dupy nie jest wtedy potrzebna.

Chodzi więc o zwykłą zazdrość, żeby inni nie daj boże też nie czuli się bezkarnie. A taka pastylka, co tu dużo mówić, bezkarność zapewnia.  Co ciekawe i na marginesie, biskupi jak się okazuje, nic nie mają przeciwko innej pastylce (viagra), bo dzięki niej, wielu biskupom cokolwiek jeszcze staje. Choć mam też wrażenie, że są tacy, którym nawet viagra plus wiadro gipsu niewiele pomoże. Ale co tam biskupi…

 Guru polskiego katobetonu nie mógł milczeć.

terliki-1

Terlikowski, do boju o poległe w nierównej  walce z chemią plemniki wysłał własną żonę. I otóż ta żona, a na dodatek matka piątki terliczątek, nazwała pigułkę „pigułką rozpusty„. Bo jej zdaniem,  kobiety mając ją pod ręką, nie myślą o swoim organizmie, ani o przyszłych pokoleniach, tylko o bezwstydnej i wyuzdanej przyjemności, jaką bezwzględnie jest dymanko. Ona jest temu przeciwna, ale ona – jak wieść powszechna głosi – jest mało raczej rozpustna, i zdecydowanie bardziej myśli o swoim organizmie niż o orgazmie, o którym nic nie wie i którego nie zna na dodatek.

Wedle plotek, mężowi dała tylko sześć razy w życiu, a ten pierwszy raz to był falstart, bo cenny terlikowy plemnik, zamiast na terlikowej jajeczku zległ na terlikowej kołdrze, konając w męczarniach. Pozostałe pięć razy się udało, choć nikt nie jest w stanie zrozumieć jakim cudem. Nic więc dziwnego, że Terlik wygląda na uporczywego onanistę, no bo coś trzeba z sobą zrobić kiedy żona nie daje a na kurwy go nie stać, bądź się boi.

No i teraz – kończąc temat –  mamaterlik wieszczy, że wszystko to do kupy, cała ta rozpusta, doprowadzi do wymarcia Europy.

„Europa wymrze, pojawi się kalifat!” – mówi Terlikowska

Jeśli faktycznie ta maszynka do rodzenia katoterlików ma rację, to w tym ciemnym tunelu jest też zielone światło. Bo pewnie pierwszą rzeczą, która zrobi ten kalifat to uwolni nas od Terlikowskich.

Reklamy

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

10 thoughts on “Czy kalifat uwolni nas od Terlikowskich?

  1. Jeżeli sami nie zdechną , to nikt nas od nich nie uwolni . Oni by mi nawet nie przeszkadzali , niech sobie żyją w swojej ciemnocie , tylko dlaczego te ,,Potworki Chazana ” są wyciągane przez dziennikarzy i zapraszane do TV . Jeżeli onanista Terlikowski może powiedzieć , że ,,Kobieta zażywająca tabletkę ,,Dzień po ”jest gorsza od księdza pedofila ” , a debilna z wyglądu Terlikowska uważa , że ta tabletka to ,,Trutka na dzieci ”to po co z nimi ktokolwiek rozmawia ….to niereformowalni idioci i niech płodzą tych swoich terlików , na swoje podobieństwo , ale nie mają prawa wypowiadać się oficjalnie , bo to szkodzi normalnym ludziom .

    1. …i niech płodzą swoich trerlików >>a kto tych terlików będzie utrzymywał ??
      Te krótkie,grube i małe łapki>>do roboty się nie nadają.

  2. Ponieważ miłościwie nam panująca Platforma Obywatelska – w zasadzie – była mocno przeciwna europejskiemu rozwiązaniu tej kwestii, a ” epidiaskop ” – dopiero w niedzielę się wypowie, korzystając z cotygodniowej, niedzielnej okazji…
    Myślę, że to dopiero początek burzy ze ” świętym ” przesłaniem w tle!
    Bo w/g ichniejszej ” świętej” doktryny: jedyny seks jaki łone uznają to ten – pomiędzy: ” 5 ” , a ” 7 ” :)))
    Poza tym: zapominacie o ” klauzuli sumienia „, obronie uczuć religijnych… A te właśnie ” instytucje ” będą stały na straży pobożnych pigularzy i staną się tarczą ochronną dla: licznego, polskiego oszołomstwa.
    Już obserwuję budowanie świętej opozycji/?/ – sorry – chciałem powiedzieć Inkwizycji!
    Pozdrawiam
    Stanisław

  3. Mnie tam pigułka „dzień po” nie jest potrzebna. Jak sobie popatrzę na terlikofotkę, to mi nawet przed przechodzi. Lepiej niż po szklance zimnej wody.

  4. Co do kolejności to masz Jahu rację. Taka będzie kolejność: pierwsze pójdą Terliki, zaraz za nimi kalifat uwolni nas od samych siebie. Ostatecznie tak bardzo bym się nie cieszyła 😦 Niech Terliki żyją sobie po cichutku, gdzieś w zakamarku życia i my też sobie żyjmy, ŻYJMY! Żyjmy póki na to jest czas, bo jutro?…
    Ależ dopadła mnie melancholia. A propos, przypomniał mi się napis na ścianie domu (rok m.więcej 1987). Napis brzmiał proroczo: „Dopadnie was ta Europa!”. Skąd piszący był tak proroczo nastawiony?
    Wybacz Jahu, coś bredzę, ale mam gorączkę, zapchany nos i parszywą opryszczkę na wardze. Tak więc moje myśli są nieco zwichrowane 😀
    Nieustająco pozdrawiam 🙂

  5. No i moje wcześniejsze przepowiednie stały się faktem. ” Epidiaskop” – właśnie dał głos paszczą:) Przed niedzielą…
    Stosowanie pigułek ” dzień po ” – jest grzechem ciężkim, stwierdzili sukienkowi… To ja im odpowiadam, na tym samym poziomie:
    To nie stosujcie: kołtuny i krwiopijcy!
    A nie mówiłem, że tak będzie?
    Stanisław

  6. Żaden kalifat nie uwolni nas od Terlikowskiego. Nie ma takiej obcy. Tomek z dnia na dzień stanie sie imamem i będzie obcinał głowy takim jak ty Autorze. Dla niego jeden chuj jak nazywa się jego bóg.

  7. Córki Terlikowskiego mają dziś 12 i 7 lat. Jeszcze trochę podrosną, zaczną odpierdalać, to i Terlikowscy zmienią śpiewkę.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s