Cholera, jestem antysemitą?!

Szacowny na swój sposób tygodnik „Polityka“ (proszę nie mylić że ścierwem wPolityce), opublikował tekst o pewnej ankiecie. Podstawowe pytanie tej ankiety brzmi: Czy jesteś antysemitą? Drogi przeto Bywalcu, jak ci się dziś nudzi, to sprawdź wielkość genu żydożerstwa w swoim organizmie.

Anti-Semitism-150131-1100550
mur polskiej kamienicy w dużym polskim mieście

Badania przeprowadzono już w ponad stu krajach, a na pytania odpowiedziało ponad 50 tysięcy osób. Co ciekawe w badaniach nie uwzględniono Izraela, ale jak najbardziej uwzględniono Strefę Gazy i Zachodni Brzeg (nie wiem po co bo i bez ankiety wiadomo o co chodzi).

Jeśli Bywalcu na wszystkie, bądź większość pytań odpowiesz TAK, jesteś rasowym antysemitą. Jeśli zaś odpowiesz NIE, antysemitą nie jesteś, acz weź pod uwagę, że taka postawa nie koniecznie musi się podobać twoim lokalnym prawakom-patriotom. No to co? Do dzieła!

Ankieta: Czy zgadzasz się z opinią, że:

Żydzi są bardziej lojalni względem Izraela niż kraju własnego zamieszkania

Mają zbyt wielką władzę na międzynarodowych rynkach finansowych

Mają za duży wpływ na sprawy świata

Uważają się za lepszych niż inne narody

Mają za duży wpływ na globalne media

Ponoszą odpowiedzialność za większość wojen na świecie

Mają za dużo władzy w świecie biznesu

Nic ich nie obchodzą inni, martwią się tylko o swoich

Ludzie ich nienawidzą wskutek tego, jak Żydzi postępują

Mają oni za duży wpływ na władze USA

 Ciągle za dużo mówią o tym, co im się zdarzyło podczas Holocaustu

No i co wam wyszło? Bo mnie że jestem chyba tym anty. Ja, Żyd antysemita, którego szwagier jest rabinem. A to ci historia!

Ten blog ma fanpejdż

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

8 thoughts on “Cholera, jestem antysemitą?!

  1. Sądząc po ostatnim 25-leciu i tym co zostało z Polski po działalności takich …ludzi jak Balcerowicz , Bielecki , Belka , Lewandowski , Olechowski , Suchocka , Kwaśniewski , Skubiszewski , Gronkiewicz , Boni …więcej już mi się nie chce wyliczać …to jestem antysemitą , a ankieta jest tak skonstruowana , że antysemityzm wychodzi sam jeśli odpowiesz logicznie , chyba że wszystkiemu zaprzeczysz …Zapewniam że dla mnie wszyscy ludzie na ziemi są sobie równi , bo jak informuje nauka , wszyscy pochodzimy od jednej ,,Matki ”Afrykanki ….Osobiście przyjaźnię się z wieloma Żydami …i oni mają takie samo zdanie jak ja , dotyczące ostatnich lat …

    1. I dlatego Drogi Andreo jesteś mi bliski 🙂 Wszyscy mamy „czarne” korzenie.
      Pozdrawiam – cheronea

  2. Jeżeli na każde postawione pytanie w tej ankiecie mówię, że ja naprawdę nie wiem, to kto ja jestem: nieukiem czy analfabetą?

  3. Na większość tych pytań odpowiedziałam: nie wiem i mam to w dupie. Bo czy arcyprzekrętem pt. rynki finansowe trzęsą Żydzi, Eskimosi czy Patagończycy, to naprawdę nie ma znaczenia. Ktokolwiek się do nich dorwie, będzie grabił do siebie i żarł, aż się udławi. Pazerność jest albowiem ponieważ cechą ludzką, nie żydowską. To samo dotyczy środków przekazu – każdy, kto położy na nich łapę, będzie usiłował nachapać się za wszelką cenę, także za cenę dawania dupy każdemu kolejnemu reżimowi i wciskania ciemnemu motłochowi prymitywnej rozrywki w rodzaju tańców na lodzie, pierdzenia we smrodzie i trudnych spraw, że leci paw. Pochodzenie etniczne żadnej różnicy nie robi z powodu jak wyżej. Nie wspominając o tym, że nie wierzę w istnienie człowieka, który nie kręciłby władzami USA (i wszelkimi innymi), gdyby miał taką możliwość. Ponadto trzeba wziąć poprawkę na to, że w Polsce „Żyd” to nie narodowość ani wyznanie, tylko uniwersalne wyzwisko. Żydem tutaj jest każdy, kogo Polaczek-buraczek-nieboraczek nie lubi. A nie lubi dlatego, że obiekt resentymentu ma więcej pieniędzy, wyższe stanowisko społeczne i ładniejszą żonę. Żydem w polskoburackim rozumieniu jest Obambo i emir Kataru. Ergo, tego rodzaju klasówki zawsze dadzą tylko jeden wynik: 124,5% antysemityzmu, bo to przeca oczywiste, że jeżeli ktoś ma więcej ode mnie to a) ma za dużo, b) jest żyd. Kółeczko się zamyka, teza, która miała zostać udowodniona, została udowodniona. Alleluja i do hooya.

  4. „Ponadto trzeba wziąć poprawkę na to, że w Polsce „Żyd” to nie narodowość ani wyznanie, tylko uniwersalne wyzwisko. Żydem tutaj jest każdy, kogo Polaczek-buraczek-nieboraczek nie lubi. „-najtrafniejsze podsumowanie antysemityzmu w Polsce.

    1. Efekt czterdziestu paru lat obserwacji dzikich plemion zachodniosłowiańskich.

twój komentarz:

