Gdzie mam sondaże i dlaczego

sondaze-150508-1100550

Nie wierzcie sondażom, przynajmniej niektórym, i to pod żadnym pozorem. To element kreowania rzeczywistości, a po tego typu z dupy wzięte badania bardzo chętnie powołują się teraz dudziści. Nie istnieją  sondaże, w których Duda remisuje z Komorowskim a nawet nieznacznie z Komorowskim wygrywa. To imaginacja i celowe dezinformowanie ludzi.

icon-blackmotiv-200

PiS oto triumfalnie donosi, że jest rewelacyjnie. Bo z sondażu wykonanego ponoć na zlecenie SLD wynika,  że Komorowski nie wygra pierwszej tury wyborów. Jest idealny, remis czyli Duda ma tyle samo co Komor. Co ciekawe nikt w SLD nie wie nic o takim sondaży, więc tym bardziej nic nie wiadomo, kto go robił, w jakim okresie, na jakiej próbie i wedle jakiej metody. Najistotniejszy wniosek zaś jest taki: ten sondaż nie istnieje. Albo inaczej, istnieje co najwyżej w głowach pisiorów.

Informuje przeto wszem i wobec, że jestem właśnie w posiadaniu sondażu , który na moje zlecenie a w zasadzie na zlecenie mojej firmy, przeprowadziła pracownia Której Nazwa Niechaj Pozostanie Tajemnicą Handlową, z którego to sondażu jednoznacznie wynika, że pan Duda wygrywa wybory już w pierwszej rundzie, zyskując 61% głosów, albo coś koło tego.

Chłopcom z PiS, jeśli tylko zechcą z tego sondażu skorzystać (czas mają jeszcze do północy), udostępnię  nie tylko słupki i tabele, ale dam także prawo odpowiedniego modyfikowania wyniku Dudy, tak jak im pasuje i jak będzie wygodnie. Nadmieniam, że ów sondaż, udostępnię absolutnie bezpłatnie, w poczuciu odpowiedzialności za losy Rzeczpospolitej.

Zgodnie z sugestią zawarta w tytule, powinienem jeszcze napisać, gdzie mam te sondaże i dlaczego, ale szczerze mówiąc to mi się zwyczajnie nie chce.