Gra o tron

Mam dylemat. Nie mam na kogo głosować. Komorowskiego co prawda bronię przed pozostała chołotą, ale nie zagłosuję na niego z bardzo istotnego powodu: to myśliwy. Nie mogę głosować na faceta, który dla przyjemnosci strzela do zwierząt. Duda odpada, bo po pierwsze to PiS, po drugie, to lala ruchana palcem w dupę przez prezesa i łażąca za nim na krótkiej smyczy plus kaganiec. Reszta? No właśnie, jaka jest ta reszta.? Najkrócej rzec można, że – wyjąwszy Palikota – nawet wyrzygać się na nich to byłaby łaska. 

icon-blackmotiv-200

Nieszczęściem tych wyborów jest powalająca jakość większości kandydatów. No naprawdę trzeba mieć nasrane w głowie, i to nieźle, żeby w ogóle zastanawiać się nad ewentualnym głosowaniem na jakiegoś Kowalskiego. Ludzie, faszol i ochroniarz miałby być prezydentem tego kraju? Ja wiem, że to kompletnie zbzikowane miejsce ta Polska, ale są pewne granice wariactwa i obciachu.

gra o tronBraun? Naprawdę się zastanawiam, czy aby policja nie szuka go listem gończym za brawurową ucieczkę z przymusowego leczenia. Jeśli nie szuka, to mamy do czynienia z poważnym niedopatrzeniem. Wygląda na to, że to kandydat pacjentów tego szpitala dla obłakanych z którego uciekł. Zaskoczeniem jest jedynie to, że mamy sto tysięcy poważnie chorych psychiczne, bo tyle złożyło podpisy pod jego kandydaturą, a w związku z tym zastanawiam się ile mamy tych szpitali, że wszyscy jakoś się w nich mieszczą.

Pamietacie jeszcze kogoś?

Aha, Ogórek. Ogórek jak ogórek, warzywo. Na plus ładna buzia, na minus małe cycki. Innych cech nie zapamietałem. Kukiz? Kiedyś był artystą, teraz jest pajacem. Zero programu, charyzmy, doświadczenia… Zostańmy przy tym zerze.

Może więc Korwin? Nie, proszę o następne pytanie.

Jarubas jest tak głupi jak głupi może być etatowy funkcjonariusz PSL. Chociaż tym nie zaskakuje. Nie odrózna Żyda od zapałki a stodoły od pieca krematoryjnego. W ogóle dziwne, że patrząc w lustro jakoś siebie rozpoznaje. A ponoć rozpoznaje.

Tanajno? A chuj wie kto to. Wilk? A chuj wie kto to!

Jedyny z doświadczeniem, z charyzmą i sensownym programem, to Palikot, ale w kraju rządzonym z drugiego rzędu przez Hosera, Gądeckiego i tym podobnych debili, nie ma żadnych szans.

Czyli problem w tym, że zdecydowana większość kandydatów kompletnie nie nadaje się do pełnienia jakiejkolwiek funkcji (no może poza tym Kowalskim, który do bycia ochroniarzem nadaje się w sam raz). Nie ma doświadczenia politycznego, nie mają żadnego doświadczenia państwowego, głoszą poglądy skrajne albo wręcz oszalałe. To indywidua, które stały się palgą! A poza tym czy ktoś z was jest w stanie sobie wyobrazić sobie tego Kowalskiego albo Brauna reprezentującego Polske na świecie.? Już prędzej konia jestem w stanie wyobrazić sobie senatorem, choćby dlatego, że jakze wielu dzisiejszych senatorów jest zdecydowanie głupszych od konia.

I wy mi pewnie chcecie powiedzieć, ze powinienem iść na te wybory i wybrać dobro Polski?

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

27 thoughts on “Gra o tron

    1. „Nie mogę głosować na faceta, który dla przyjemności strzela do zwierząt.”
      Czysta histeria i gruba przesada.
      Nie wiem, czy strzela, ale przy takim punkcie widzenia, to jest to facet odznaczający się najbardziej pierwotnym instynktem wykarmienia siebie i rodziny.
      Czy nie zdarzyło się nigdy Twojej mamie uciąć łba kurczakowi na niedzielny rosołek? A może robiła to służąca lub sąsiad mniej „wrażliwy estetycznie”?
      Mnie się zdarzyło, bo mój mąż był szalenie „delikatny” i ubity drób tolerował wyłącznie na talerzu.
      Nie bądź więc taki zasadniczy, bo może sie zdarzyć, że na wytwornym przyjęciu skonsumujesz wytworny pasztet z dziczyzny, a znajomy z prowincji przywiezie rarytasik – prawdziwą kiełbasę z dzika.

    2. @jadwiga elżbieta — ani histeria ani przesada. Rozumiem oczywiście że świata nie zbawię, ale mam prawo nie tolerować ludzi którzy biegają z flinta po lesie i dla przyjemności strzelają do wszystkiego co się rusza. Tak, z czystej przyjemności i radości zabijania. Bo nie z głodu. No i ta ciągła, nieustanna hipokryzja, jak to oni dbają o zwierzęta, dokarmiają je, dmuchają na nie, tulą i przytulają, żeby za moment wygarnąć do niech z wszystkich luf. To popaprańcy! Każdy przypadek, kiedy w pijanym najczęściej widzie, jeden drugiego zastrzeli, autentycznie mnie cieszy.
      Zaś co do kurczaczków i rosołków… Od od wielu, wielu lat – będzie z 30 – jestem wegetarianinem, a od ostatnich mniej więcej 5 dryfuję powoli w kierunku weganizmu. Zaś wracając do zasadniczego wątku… Cenię Komorowskiego za wdzięk i bezpretensjonalność, acz wkręcenia się w myślistwo nie mogę mu darować. Pozdrowienia

  1. to jest wybor miedzy nozem a widelcem.oprucz Palikota to same cienkie bolki.alle polaki nie wiedza jak glosowacz wiec pytajom czarnych a Palikot czarnym nie pasuje

  2. Wolne wybory ? Wolną Ojczyznę od czarnej swołoczy przywróćmy…, tak powinny brzmieć słowa piosenki popartej czynem, a czynów brak !

  3. Mamy rzeczywiście problem. Wszystkie mniejsze i większe siły politycznej w Polsce olały wybory prezydenckie, oddając demokrację w ręce przypadku. Nikt nie chciał walczyć z Komorowskim, wychodząc zapewne z założenia, że nie ma co się kopać z koniem. Stąd wysyp plastikowych ogórków i pajaców. Żal tylko że Palikotowi po czterech latach pobytu w Sejmie ostał się ino przaśny sznurek w rękach. Nie przypuszczałem, że Palikot tak pięknie zechce wykończyć ruch polityczny obdarzony perspektywą przyszłości. Chyba jednak działał na ciche zlecenie Donalda Europejskiego.

  4. Ja też mam małe cycki (między innymi dlatego nie obwisają mi mimo wieku), a na prezydenta nadawałabym się zdecydowanie bardziej niż wszystkie te mutacje genetyczne razem wzięte. Tyle że ten bantustan na mnie nie zasługuje. A w ogóle, to zastanawiam się, Jahu, czy nie jesteśmy bliźniakami rozdzielonymi przy urodzeniu – taka zbieżność poglądów politycznych i etycznych (ja też nienawidzę zwyroli z flintami) nie może być przypadkowa.

    1. Podejrzewam Kamila że jesteśmy trojaczkami , bo i ja mam podobne poglądy …a cyckami się nie martw , jak tak jedną sutkę trochę pokręcić , albo drugą …to się powiększą , albo jeszcze lepiej .

  5. Jeżeli jedyną motywacja braku akceptacji dla Bronka jest jego myśliwska pasja to gratuluję przenikliwości oceny. Ja Bronka nie cierpię bo dla mnie to cieć. Duda chociaż krakowski krajan też nie zasługuje na mój głos bo to zwykły kat-obłudnik i rydzykowy lizus.
    Strasznie mi szkoda zmarnowanych prze PALIKOTA szans na coś odświeżającego. polską politykę . Jednak w drugiej turze ,do której zapewne dojdzie , z ogromnym obrzydzeniem ale zagłosuję na Dudę. / może się urwie ze smyczy prezesa/

    1. jesli wybory są po to by z obrzudzenim na nie iść, to lepiej nie iść.

  6. Trzeba nam zgasić kościelnej świecy knota,
    tak dalej być nie może, zaścianek i sromota,
    do tego jest potrzebny udział osoby ********!!!

    1. Dylemat dylematem,
      lecz kom powyżej w rozważaniu winien być tematem.

  7. Wielce Szanowny Jahu – Redaktorze Naczelny etc.etc.etc. ! Nareszcie CISZA wyborcza, każda wzmianka może kosztować kilka miesięcy robót nie publicznych. Dlatego – używając języka pewnej modnej ostatnio reklamy powiem tylko, że na temat „ten tego” to ja już dawno skreśliłem „tamtego”, bo „ten tamten” to nic dobrego. „Ten tamten” jest atrapą tego małego i udaje wielkiego.
    A myślistwo Drogi Jahu to najstarszy męski zawód świata – już w epoce kamienia łupanego – prawdziwi „męnczyźni” chadzali na mamuty i inne nosorożce – nie wymiękaj.

twój komentarz:

