Naiwny i niepoprawnie uczciwy!

Jeden ksiądz przyznał, iż jest gejem a zamieszanie i ferment taki, jakby wyszło na jaw, że Dziwisz z Gądeckim gwałcą czarne dzieci, które hurtowo dostarcza im Hoser. No przyznał się, i co z tego? Bo to jedyny gejus w kościele? Na tony ich tam, tyle że ten akurat miał odwagę powiedzieć: chłopaki lubię was i nic na to nie poradzę. A nazywam się Krzych Charamsa.

No i z tego powodu zrobił się niesłychany rejwach. Co ciekawe największe i najbardziej prominentne kościelne geje, siedzą jak na razie spokojnie i za bardzo się nie wychylają. Nie komentują, nie mącą, czekają i zajmują się sobą. Natomiast krzyk podnoszą różne takie prawicowe głupki, co to wszystko wiedzą najlepiej a z pouczania innych czerpią nieopisaną satysfakcje.

…..

charamsa-151005-400
Charamsa z partnerem na rzymskiej ulicy

Wiecie co? Z pewnego punktu widzenia nie bardzo mnie obchodzi życie seksualne kleru, zwisa mi więc, czy ksiądz lub biskup dyma gospodynię, czy może kolegę. To nie przestępstwo, więc niech każdy orze jak może i jak lubi i jak mu wygodnie. Przekładając to na inne stany, centralnie mi również zwisa, czy poseł Brudziński dyma na przydrożnym parkingu tirówki, czy może woli nieco lepiej utrzymane panie z Pięknej róg Poznańskiej. Jego kasa, jego fiut i jego prawo. Pod warunkiem, że pozwala na to również innym, a nie ich karci. Bo kiedy mówi:

„Dla mnie to już jest pan Charamsa. To jego pajacowanie z koloratką i z jego partnerem przypomina serial o Leonciu i Isaurze. Oszukał swój Kościół, oszukał wiernych.“

…to totalnie się ośmiesza, bo generalnie nie wie o czym mówi. No bo w jaki sposób Charamsa oszukał swój kościół i wiernych?

Według mnie, a pewnie nie tylko mnie, postąpił wyjątkowo odważnie i wyjątkowo uczciwie. Przyznał, że jest gejem, jest zakochany i być może opuści kościół, przyznał się, bo nie chce dalej oszukiwać kościoła oraz wiernych. Uczciwie mówi: widzę się w innym życiu, szczerze to przyznaję.

I powiecie mi że to jest naganne?

To dlaczego biskup Wesołowski (zdechł na szczęcie, mogę po nazwisku) tyle lat oszukiwał wiernych i kościół udając, że jest prawym człowiekiem? Dlaczego biskup P. (żyje i ma się dobrze) nadal dyma kościół a przy okazji namiętnie dyma kleryków? Dlaczego biskup D. robi to samo, tylko że z wikarym? Dlaczego inny biskup – niech mu będzie M. – od kilku lat śpi w jednym łóżku z tak zwaną gosposią, a z ambony pierdoli farmazony o grzechu cudzołóstwa? To jest ta postawa godna naśladowania, zaś postawa Charamsy godna potępienia?

Wiem, że Brudziński jest głupi jak tyczka od pomidorów, ale powinien potrafić odróżnić czarne od białego. On zaś ni kuta, nawet tego nie potrafi.

Podobnie zresztą ten drobny pijaczek i rozrabiaka Wipler, który mówi:

„Ksiądz pokazuje się ze swoim partnerem Eduardo, gdyby się pokazał ze swoją partnerką Vanessą, zgorszenie byłoby takie samo. Ks. Charamsa pluje w twarz ludziom, którzy mu zawierzyli. Prowadzi prowokację wymierzoną w Kościół. To człowiek nielojalny“.

No to raz jeszcze pytam komu plują w twarz wymienieni wyżej biskupi (to tylko czubek góry lodowej), czy księża z rodzinami i dziećmi na karku, udający że wszystko jest cacy i w porządku i ani myślą wykazać się jakąkolwiek odwagą i wyznać, że jest inaczej, że oszukują od lat kościół i owych mitycznych wiernych, przy okazji zaglądając im do łóżek i strofując.

I nadal ktoś twierdzi, że postawa księdza Krzysztofa Charamsy to czyn niegodny, zasługujący na potępienie? A w zasadzie to głupi ten Charamsa, taki naiwny i niepoprawnie uczciwy!

Opublikował/a

Wszystkie opisywane tu wydarzenia są jedynie wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

13 thoughts on “Naiwny i niepoprawnie uczciwy!

  1. Uczciwość i prostolinijność to towar powszechnie deficytowy, a w kręgach kościelnych i w stadach owieczek – mityczny.

  2. Jest tu taki jeden co czasami tu wpada , on nazwał mnie homofobem , bo wyraziłem inną opinię o homoseksualistach niż on uważa …Osobiście wisi mi jego ocena , ale co mam poradzić na to , że brzydzę się homoseksualistami ? Nie jestem do nich wrogo nastawiony , ale uważam że intymne osobiste sprawy , powinny być ich tajemnicą . Po co to na forum całego świata ogłaszać …Tak , daję dupy facetowi , bo baba mnie nie podnieca …Ludzie są różni , a zakamarki mózgu człowieka , nigdy nie będą zbadane do końca i w każdym tkwi jakaś odmienna cecha . Nikt mnie nie przekona , że para małżeńska złożona z dwóch facetów , jest bardziej wartościowsza od normalnie i naturalnie dobranej pary złożonej z mężczyzny i kobiety . Osobiście to mam to w dupie , bo mnie faceci nie podniecają …wolę dobrą , zdrową i pachnącą kobietę , niż męską dupę .

  3. Dziś było czytelnie. Dziękuję.
    PS.Cóż Ci takiego uczyniła tyczka od pomidorów, że obrażasz ją porównaniem do Brudzińskiego ?

    1. Jak byłem mały (czyli małolat) to na nią wlazłem a ona podbiła mi oko. Niechęć pozostała…

  4. O tam wielką naiwność akurat Ciebie Jahu nie podejrzewałam! Odwaga?! Szczerość?! Przez 18 lat czerpał niemałe profity i robił zawrotną karierę, oszukując WSZYSTKICH (oraz siebie). Nagle teraz, przed Synodem zebrał się na odwagę! O święta naiwności! Przecież to aż cuchnie prowokacją! To jest najzwyklejszy wysłannik potężnego homolobby w Watykanie. Jego wystąpienie miało pokazać Franciszkowi: – Uważaj facet bo my mamy konkretną siłę i musisz się z nami liczyć. Pan Charamsa jest dla mnie dnem moralnym i marną jednostką. Miał tysiące możliwości by się ujawnić, zrobił to teraz gdy na synodzie mogą dziać się różne rzeczy, ze schizmą włącznie. Ciekawi mnie mocno czyją jest marionetką?

    1. Cheroneo, niektórzy biskupi arcybiskupi i kardynałowie robią to samo tylko przez lat 40 z okładem czasem i jakoś żyje im się z tym dobrze. I kościołowi i wiernym żyje się z tym też wyśmienicie, bo niby wszyscy wiedzą, ale jakby nie wiedzą. I mnie tylko o to chodzi. Bo nie rozumiem za diabła, dlaczego Charamsa jak się przyznał to źle (mimo, ze po 18 latach) a biskup co się do tego nie przyznał i pewnie nie przyzna, to dobrze. Tylko tyle i nic więcej. Spisku, synody i inne sabaty to zupełnie inna historia.

    2. Drogi Jahu. Oceniam moralność pana Charamsy. Jeśli odda bogactwa i PRZEPROSI wiernych za serwowany im fałsz, to niech sobie żyje z kim chce. Nie mogę uznać za bohatera człowieka, któremu całkiem dobrze żyło się przez te lata. Nurtuje mnie pytanie, dlaczego teraz? Tych, którzy żyją nadal w kłamstwie nawet nie mam zamiaru nazwać, bo to już nie mieści się w słowniku względnie przyzwoitych ludzi. Pan Charamsa zatrzęsie Franciszkiem, a szkoda bo na tym Synodzie mogłoby dojść do wielu cennych ustaleń. Franciszek jest już przegrany. Ja osobiście żałuję bo to jeden z nielicznych mądrych ludzi. Zresztą, niech sobie urywają łby, ich sprawa.
      Nieustannie 🙂

  5. „Wiem, że Brudziński jest głupi jak tyczka od pomidorów, ale powinien potrafić odróżnić czarne od białego. On zaś ni kuta, nawet tego nie potrafi” Ty Revel też zgrywasz naiwniaka, czy faktycznie nie pamiętasz jak jego ojciec chrzestny powtarzał z uporem godnym lepszej sprawy, że nikt ich nie przekona, że czarne jest czarne, a białe białe.

  6. Ha ha ha Charamsa !!!
    Dał w dupę kościołowi świętemu !!!
    Babilon made in Cita del Vaticano.
    Sypią się i sami się kończą ha ha ha ha.
    ……a tak poważnie to mam żałobę bo mi psa ukochanego zabiło na drodze.

    1. Ano właśnie najgorsze w tym wszystkim jest to, że kk daleko do sypania się. Kościoły w niedzielę pełne na maxa, coraz więcej prawicowych oszołomów z bogiem na ustach. Do końca tej zakłamanej sitwy jeszcze bardzo daleko.

  7. Szkoda, że K.Charamsa nie powiedział prawdy najważniejszej, a mianowicie tej, że kk od wieków religijną, wmyśloną przez cwaniaków, próżniaków i oszustów bajką o bogu oszukuje miliony naiwnych ludzi robiąc z nich niewolników kościoła i religii. (Dotyczy to wszystkich religii.)
    Dzięki tej bajce cały kler z Frankiem, Oko, Charamsą, Bonieckim, Dziwiszem, Lemańskim i wszystkimi pozostałymi oszustami w koloratkach i w habitach żyje w luksusie pasożytując na najbiedniejstych mentalnie i materialnie.
    Dopiero wtedy byłby dla mnie prawdziwym bohaterem, bo to czy on jest Gejem czy nie mnie nie obchodzi i to nie jest moja sprawa.

    Odnośnie zaś głównego watykańskiego pasożyta Franka to proponuję zejść na ziemię. Jest on takim samym homofobem i hipokrytą jak cała reszta kleru i nawet najbielsza sutanna go nie wybieli.
    Przecież wybrali go tacy sami oszuści i pasożyty jak on.

    A oto jeden z dowodów:
    Podczas wrześniowej wizyty w USA Franek spotkał się z kołtunką religijną i homofobką, urzędniczką stanową, która odmawia udzielania ślubów parom LGBT i poparł ją stwierdzając, że religijni urzędnicy państwowi mają prawo odmawiać udzielania ślubów LGBT. Oto dowód, że papież namawia do łamania prawa ustanowionego przez Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych, podobnie jak kler w Polsce namawia Polaków do łamania prawa konstytucyjnego.

    This Pope, despite his shift in tone, is still on the wrong side of countless issues.
    http://www.buzzfeed.com/tasneemnashrulla/pope-francis-says-government-officials-have-a-human-right-to?utm_term=.cujxeg3YE#.ygv5DymgW
    Oto prawdziwe oblicze waszego idola.
    Nie ma dobrych księży.
    To oszuści i pasożyty.

  8. Stary już jestem, pewnie bardziej mentalnie niż metrykalnie! Powtorzę więc moją opinię o tak zwanym kościele rzymskokatolickim po raz milion do potęgi N któryś tam raz. Nic mnie nie obchodzą ich wydumane problemy! nic mnie nie obchodzą ich papieże , WSZYSCY , mam gdzieś kto i kogo i w jakich układach tam bzyka. Mam jedno żądanie – nie za moje pieniądze. Koniec finansowania jakichkolwiek działań szamańskich z pieniędzy podatników. Tylko tyle i więcej nie odezwę się na temat tego cyrku.

  9. A jednak egzaltowany głupek. Ksiądz Krzycho Charamza, tyle lat edukacji kościelnej, tyle lat oglądania tego epicentrum hipokryzji z bliska i od środka – Watykan – i się gamoń nie nauczył, że tam przejdzie każdy numer Z JEDNYM WYJĄTKIEM , z wyjątkiem uczciwości , a więc ma gamoń za swoje.

twój komentarz:

