No to Razem…?

Nie wiem czy w Polsce możliwa jest jeszcze inna polityka, i czy możliwym jest aby do parlamentu trafili zupełnie inni ludzie. W zasadzie zawsze w to wątpiłem i albo wybory olewałem, albo tak jak i znacząca cześć z was głosowałem przeciew.

Ale czuję że jednak jest to możliwe. Może nikt z nich nie będzie (jeszcze) premierem, może nie będą mogli w pełni realizować swojego programu, ale są inni, gadają innym językiem i na pewno wniosą do tego zaczadzonego do tej pory sejmu, powiew świeżości. Drodzy moi Bywalcy: jest możliwa inna polityka, trzeba zaakceptować innych ludzi!

Niniejszym deklaruję, że w dzisiejszych wyborach dla odmiany i dla lepszego samopoczucia, zamiast na mniejsze zło zagłosuję na większe dobro. Idźmy RAZEM na te wybory.

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

8 thoughts on “No to Razem…?

  1. Revel. Nie przekonasz mnie, że czarne jest czarne a białe białe. Nie odróżniam kolorów, a kontrasty dla mnie nie istnieją. Zawsze głosuję na chybił trafił. Zwłaszcza w obecności chudej pokusy. Pozdrawiam.

  2. Jestem indywidualistą … razem to się najwyżej można wydymać , a ja nie lubię być wydymany . Już to było ..Razem młodzi przyjaciele … Dla mnie , to ,,Baśka miała ładny biust ” , a ,,Monika była jak Płatek ”

  3. W mom przekoanniu ludzie, którym będzie można zaufać, mają dzisiaj 10 lat… Dzisiejsi dwudziestolatkowie to banda debili mających pretensje nie wiadomo do kogo i nie wiadomo o co… Ja reprezentuję ludzi którzy w 1989 roku zaczynali Liceum Ogólnokształcące a dzisiaj nie rozumieją o co kurwa jest cała ta afera z PiS i PO… W 1989 wyobrażałem sobie inaczej Polskę za 25 lat… Dzisiejsi sześćdzisięciolatkowie „wyrównują rachunki”… A na nas wszystkich ciąży odpowiedzialność, aby dzisiejszych dzieciaków nie zatruć jadem, fałszem, obłudą…

  4. No to pozamiatane – PiS rządzi samodzielne. I te młode, lewicowe głupki (i ci, co na nich głosowali) też się do tego przyczynili

  5. No to wykrakałem przedwczorajszą analizą. Ciągle, niestety, mam czarną satysfakcję z powodu swojego czarnowidztwa. A tak chciałem, żeby chociaż raz w życiu mi się nie sprawdziło. Amen.
    A lewicy nie ma. Kierujący się dobrymi intencjami Adrianek w sojuszu ze staruchem Millerem i celebrytozą Palikotem pozamiatali na co najmniej 4 lata. Adrianek sam nie zjadł i innych odgonił od michy. Typowa strategia środowiska GW. Drugie amen.

twój komentarz:

