Wysoce niemoralna propozycja

Nie wiem czy Kia to dobra marka i warta zachodu, ale z wyobraźnią to się u nich wyraźnie nie przelewa. Być może jest to efekt braku rozeznania w panujących trendach i modach, a być może efekt najzwyklejszej głupoty. Ale, od początku jak to było… Otóż wyobraźcie sobie, że wspomniana Kia, a dokładniej Kia Motors Polska, zaproponowała tak zwanym osobom duchownym, niezależnie od płci, stopnia zużycia i orientacji seksualnej, zniżki na swoje samochody.

Teraz biskup, ksiądz a nawet zakonnica, będzie sobie mogła wejść do salonu tej Kii (czy jak to się tam odmienia) i machnąwszy różańcem, zażyczyć sobie furkę z rabatem.

Czytamy w komunikacie:

„Oferta rabatowa dotyczy praktycznie całej gamy modelowej koreańskiego producenta począwszy od Picanto a skończywszy na Sorento (…) To też szereg możliwości w osiąganiu specjalnych preferencji i korzyści związanych zarówno z zakupem samochodów marki Kia, jak również ich serwisem oraz zakupem części i akcesoriów”.

Na razie więc niby wszystko w porządku, nie ma się za bardzo czego czepić, bo przecież z rabatów korzystają prawie wszyscy, od dziennikarzy począwszy, poprzez zorganizowaną przestępczość, a na policji i wojsku kończąc.

Problem zaczyna się dopiero wtedy, kiedy okazuje się jaki to ten rabat faktycznie jest. Wyobraźcie sobie przeto, że Kia proponuje kościelnym… max 8% rabatu! Słownie: osiem procent!

To jest właśnie ten wspomniany brak wyobraźni i dowód kompletnego oderwania od życia. Kia nie rozumie trendów i realiów otaczającego ich świata.

Panowie Koreańcy, nie wiem czy wy macie polskich doradców i prezesów, ale jeśli macie, to wywalcie ich czym prędzej na zbity pysk. W ogóle jak mogliście wyjść z tak chujowym pomysłem?

Kochani weźcie pod uwagę, że byle jaka polska gmina, najbardziej nawet zapyziała i tak biedna, że burmistrz na obiad wpierdala odgrzewaną przez sekretarkę psią albo kocią karmę z puszki, daje kościołowi grunt z 98-procentową bonifikatą! A dodatkowo, te 2 procent do zapłaty rozkłada na 30 lat.

Wy tymczasem rzucacie na szalę jakieś 8 procent, jakieś gówno totalne i marny ochłap. Pojebało was? Jak w ogóle możecie do biskupów, księży, siostr zakonnych, wychodzić z tak uwłaczającą propozycją? Wstydźcie się!

Poza tym zastanowiliście się z czym w ogóle do gości?

Co to jest ta Kia? Przecież tym czymś jeżdżą co najwyżej dostawcy pizzy, podrzędni alfonsi (sam widziałem jak pod Poznaniem kurwy z kijanki przy autostradzie wystawiali), no i oczywiście policja. Czy ktoś z was jest sobie w stanie wyobrazić takiego dajmy na to księdza Rydzyka w Picanto, albo w Cee‘De? On ma się zniżyć do czegoś takiego, albo jakiś inny biskup ma się zniżyć? To wysoce niemoralna propozycja, próba degradacji stanu kapłańskiego.

Nowak was pośle za to do sądu za obrazę uczuć religijnych.

Więc radziłbym czym prędzej przejrzeć na oczy, wycofać się nadzwyczaj głupiego pomysłu, przeprosić póki jeszcze czas i obiecać poprawę, a do tej nieszczęsnej ósemki, koniecznie z przodu dołożyć dziewiątkę. Może wtedy mniej się skompromitujecie i może przebaczenie będzie. A w promocji do każdego samochodu waszej marki, dołóżcie jakieś Audi.

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

8 thoughts on “Wysoce niemoralna propozycja

  1. Czy strój księdza wystarczy,aby dostać te 8 %, czy też trzeba się wylegitymować celem potwierdzenia przynależności do stanu wniebowstąpienia?

  2. ” Wysoce niemoralna propozycja ” ma tę wadę, że jest: wysoce … za niska:)))
    Ale.. Kia doskonale czuje bluesa, podobnie jak tvn, który już wyemitował ” wielkie dzieło ” na temat jarosławazbawa ! Bardzo, bardzo pochlebne. Może karzeł nie będzie już ” rozmawiał ” z ichnimi właścicielami? Na temat: ” linii ideologicznej ” – tej stacji…
    Dziś podali, że pis-lam już mówić zaczyna o weryfikacji/ powtórzeniu wyborów samorządowych! Bo samorządy to setki tysiące etatów dla pisich kundli! Włącznie ze sprzątaczkami.
    Tylko jedna J. Paradowska – zauważyła, że pis skorzystał, z ” jedynki ” – w książeczce wyborczej. Tak samo jak – prawdopodobnie – wcześniej, przełożyło się to, na sukces ” peezelu „.
    Dlaczego zatem: tam gdzie pis-lam skorzystał, jest o.k., a tam gdzie ” peezel ” – to kant?
    Rzygać się chce na to wszystko. Na skretynienie wyborców – też!
    Stan isław

  3. No cóż, Jahu, nie pierwszy to Twój i podejrzewam, że nie ostatni nie przemyślany wystrzał z ślepaka. Najpierw kilka razy zastanów się, co piszesz, a potem dopiero pisz. Jeździłem w życiu wieloma markami samochodów, dziś mam 70 lat i trochę doświadczenia za kierownicą. Nie wiem, jakim samochodem jeździsz (jeśli w ogóle jeździsz) i jakie kryteria powinien on spełniać poza tym, że ma mieć cztery koła, silnik i ma jeździć ku uciesze właścciela. Tę uciechę dla mnie stanowią: wygoda, cicha praca, duży bagażnik, niskie spalanie i niewysoka cena). Więc wcale nie musi to być Lexus. Takie wymogi spełnia właśnie KIA. Muszę Cię bardzo rozczarować, bo ja tym samochodem w wersji RIO jestem zachwycony. Piszę o tym, ponieważ przy okazji zostałem zdegradowany do dostawcy pizzy i podrzędnego alfonsa (na kurwy nie jeżdżę) – w związku z tym uważam, ze jako bądź co bądź człowiek ceniący swoją reputację powinieneś mnie (i innych właścicieli tej marki) na tym forum przeprosić – jeśli Ci oczywiście na mojej obecności zależy. Jeżeli nie będzie Cię na to stać – żegnam ozięble.

    1. Jądruś. Daj spokój. To co dla Ciebie i dla mnie jest luksusem, dla funkcjonariuszy polskiego kk jest dodatkowym cierniem pokutnym w ich pełnej cierpienia posłudze bożej. Ja też jeżdżę kijanką, trwając w stanie zadowolenia, ale nie czuję się spotwarzony wpisem Revela. Amen i szczęść Boże.

    2. Jędrusiu, krótko w punktach:
      1/ nigdy nikogo tu nie przepraszałem i tak zostanie, mimo ze czasami szło o zdecydowanie grubsze sprawy. W tym też sensie nie mam się nad czym zastanawiać, bo doskonale wiem co pisze, a w zasadzie co chcę napisać i jaki ma być tego wydźwięk;
      2/ już w pierwszym zdaniu zaznaczam że o marce Kia nie wiem nic, co oznacza że mam też prawo do uogólnień wynikających choćby z obserwacji
      3/ obserwacje są właśnie takie jakie są, co opisałem w zdaniu definiującym – tu zgoda – niektórych tylko użytkowników tych sympatycznych jak wynika z Twoich słów autek.
      4/ to że auto ma cztery koła, silnik i generalnie jeździ to wedle mnie trochę za mało, by być z auta w pełni zadowolonym. Ale tylko wedle mnie…
      5/ kierowcą jestem od wieków, a ostatnimi laty – odpowiadając na Twoje pytanie – gustuję (po wielu różnych eksperymentach) w produktach Bawaria Motors… i wcale mi nie przeszkadza że pomykają nimi również alfonsi (tylko nieco lepiej ustawieni) , gangsterzy no i sporo księży i biskupów.
      6/ Na temat Rio nic nie mogę dodać, bo nigdy tym samochodem nie jeździłem, nawet nie wiem jak wygląda, ale wierzę ci na słowo bo jesteś jego użytkownikiem i wiesz co piszesz. W ogóle Kia ma ponoć fajne samochody, tylko nie wiem czy dla biskupów.
      7/ no i o tym de facto był cały ten tekst – bo przecież żadna najbardziej nawet wypasiona Kia nie może się równać z Audi A8, Toyotą LandCrusier, Lexem czy Mercem S klasy, jak by nie patrzeć ulubionymi jednak wozidłami purpuratów.
      8/ a wszystko tak jak zawsze u mnie jest z przymrużeniem oka, co mam nadzieję kupujesz i nie traktujesz śmiertelnie poważnie. No to siemka 🙂

    3. Siemka, siemka – trochę się zacietrzewiłem i zagalopowałem. „Cóś” mi się widzi, że kiedyś trzeba będzie jednak wypić. A czarnych (mam nadzieję) i tak diabli wezmą, w czym pomóc mogą i „beduiny” … 🙂

twój komentarz:

