Konstatacja. Wersja wieczorna, rozszerzona

duda-151203-1400600

Ludzie myślący, mający jakie takie poczucie smaku i estetyki i choć odrobinę elementarnej przyzwoitości, raczej już nie mają watpliwości. Wiedzą czym jest cały ten polityczny układ, oraz czym jest (nie kim) Andrzej Duda.

To środowisko sklerotyków, wariatów jawnych i utajonych oraz bezmózgów aportujących na gwizdek Kaczyńskiego. A Duda co by nie mówić aportuje wyjątkowo widowiskowo.

duda-ruina-151203-700Ale powiedzmy szczerze, wybraliśmy sobie tę chujnie plus chuja na własne życzenie. Zwłaszcza przyczyniło sie do tego prawie 50% Polaków, którzy nie poszli na wybory.

Nie chcieliście ponosić odpowiedzialności za wybory, no to ją już ponosicie! Oni również wam się dobiorą do dupy i zorganizują wam taki obóz koncentracyjny, jaki tylko Polacy potrafia Polakom zorganizować.

I nie przekonujcie mnie, że Dudę z Watahą wybrał ichni mitryczny i karny elektorat, bo ten elektorat wybierał może nie tyle Dudę i PiS, co te obiecane 500 zylów na wódkę… przepraszam, na dziecko. Im Trybunał, media, konstytucja, latają koło dupy, ważne żeby na flaszkę starczyło. A jak sobie naruchają dużo dzieci to i na dwie flaszki straczy.

Wracając zaś do Dudy… No, jak można bez politowania patrzeć na faceta – uwaga, doktora prawa! – który w ciemnościach i pod osłoną nocy (noktowizory dostarczył pewnie Polko), urządza bez jakichkolwiek świadków, bez jakiejkolwiek refleksji tak zwane zaprzysiężenie tak zwanych sędziów.

Kukiełka nagrodziła za wierność inne kukiełki.

Jak można poważnie traktować faceta, który jest prezydentem na telefon, podnożkiem i wycieraczką, popychadłem i to jeszcze o mentalności gminnego urzędnika. Jak mam mieć do tego gościa szacunek?

Pani Agato Kornhauser – używam tego pięknego panieńskiego nazwiska, by oszczędzić pani wstydu z nazwiska będącego już inwektywą – nie ma pani wyrzutów sumienia? Gdzie pani żydowska duma? Być z gojem gnojem to wyjątkowo kiepska sprawa.  Niech pani zrobi wreszcie to co chciała pani zrobic alez jakis powodów nie zrobiła. Mówię to ja Żyd do pani Żydówki.

Pamiętacie jak w czasie debaty z Komorkiem pan kandydat Duda z zapałem wytykał temu Komorkowi, że jest partyjnym prezydentem, który działa w imieniu i w interesie jednej partii i podpisuje wszystko co mu podtykają. Pamiętacie to? Bo ja pamietam. No to mamy teraz niezależnego i bezpartyjnego prezydenta. Miłego, wyedukowanego (pół Jagielonki juz się wsydzi),  niezależnego i praworządnego. To już kurwa długopis z Empiku byłby lepszym prezydentem. Tak samo usłużny i tak samo podpisywał by papiery, a przy okazji zdecydowanie tańszy. Aha, jedyny poważny minus długopisu, to nie klęka i nie łapie hostii w locie.

billboard-duda-151203-1200