Cała prawda o pewnej demonstracji. Choć nie tylko

Słynna spontaniczna i całkowicie bezinteresowna demonstracja poparcia dla rządu PiS, ta równo sprzed tygodnia, wcale nie była ani spontaniczna ani tym bardziej bezinteresowna. Swoją drogą tylko naiwny by w tę spontaniczność uwierzył.

Na przyległych do trasy marszu uliczkach, a także przed Torwarem, zaparkowano dziesiątki autokarów. Przed i po demonstracji, atmosfera rozrywkowa.

W jednych autobusach grochóweczka z termosów, w drugim żurek z kiełbasą. W autobusach z zielonogórskiego, flaki z chlebkiem jak ktoś życzył. Do tego jakas flaszeczka rozpijana z plastikowych kubeczków, wcale nie jedna i wcale nie mała, oraz wszechobecne piwo. Lud się nademonstrował więc lud się musi odstresować.

Dwie panie z klubu Gazety Polskiej z Bydgoszczy (wcale nie ucharakteryzowane na moherówki) przyznają, kiedy przedstawiam się na wszelki wypadek jako pismak owej gazety, że do Warszawy na manifestację przyjechały chętnie, bo dawno nie były, a po drugie, w drodze powrotnej będą rozdawane obiecane wcześniej „manifestantom“ bony świąteczne wartości 200 złotych.

Z kolei pan ze Śląska nieco drinknięty, to fakt, przyznaje bez żenady, że był rozkaz z Solidarnosci by jechać. „A kto nie chciał ten chuj“. Więc za bardzo wyboru nie było, choć – jak mowi – koło pióra mu lata cała ta manifestacja i ten rząd, który za momanet „tak samo nas górnikow wyrucha jak ten poprzedni. Ale odmówić nie można było, rozumisz pan… Palcamy by potem człowieka wytykali, a po co mi to? (…) no i premie za wyjazd obiecali, a kasiorka zawsze się przyda“.

No taka to – w skrócie – była mniej wiecj owa spontaniczna manifestacja popracia.

Ale to jest jedna strona medalu pt demonstracje. Jest też i druga.

Otóż wieść niesie, że Kaczyńskiego zaczynają poważnie wkurwiać te demonstracje konkurencji. Wkurwia go to i jednocześnie niepokoi, bowiem przez kolejne dwa tygodnie nie dość, że te manify były dość widowiskowe, to jeszcze – o zgrozo – nie spotkały się z żadnym słusznym odporem. Nie było w praktyce żadnych kontrmanifestacji, które by stanęły na drodze zdrajcom i gestapowcom, które dały by czynny odpór, kamieniem, wyzwiskiem czy czymkolwiek.

Więc na dywaniku zameldowali się ponoć wczoraj wieczorem panowie Brudziński, a także Błaszczak i Kamiński (to on ponoć wymyślił ten numer z bombą przed sejmem). I zostały rozdzielone zadania.

Błaszczak ma za mordę wziąć policję, tak by ta zaczeła wreszcie reagować i dopierdalać do demonstrantów. Legitymować pod byle pretekstem, prowokować, zatrzymywać pod byle pretekstem, zamykać drogi dojścia, jednym słowem utrudnić życie zbierającym się KODowcom jak sie da.

Brudziński dostał zadanie dużo bardziej odpowiedzialne. Ma zorganizować w szybkim tempie kibolsko-prawacko-faszystowsko-narodowe bojówki, który będą w sposób zorganizowany atakowały demonstrantów. Ma być hardcorowo i gorąco tak, aby tej – jak mówi prezes – „lewackiej hołocie, odechciało sie łażenia po ulicach“.

Kamiński zaś ma zacząć na powaznie „rozpracowywć wodzów tej kontrrewolucji“. To dobry wybór, bo Kamiński zna się wyjątkowo dobrze na organizowaniu prowokacji i fabrykowaniu dowodów. Fakt, robi to czasem nieudolnie, ale takie są teraz czasy, że nie liczy się maestria i elegancja, liczą się jedynie efekty.

Czyli wychodzi na to, że po pierwsze szykuje się gorąca wiosna, a być może nawet bardzo gorąca zima. Po drugie, skoro na Nowogrodzkiej (choć już upatrzyli sobie pałac na Szucha po Trybunale) robi się tak nerwowo, to znak, że oni naprawdę zaczynają się obawiać ulicy. Ludziska, pora dokręcić im śrubę. A za rok, dwa, góra cztery lata, internujemy Kaczyńskiego. Wreszcie doczeka się tego zaszczytu.

Reklamy

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

24 thoughts on “Cała prawda o pewnej demonstracji. Choć nie tylko

  1. Nic zaskakującego. Jak górnicy organizowani przez PiS i Solidarność przyjeżdzali do Warszawy dymic i tłuc szyby to też nie za darmo. Brali „za delegację”, plus do tego oczywiście pełna dniówka jakby byli pod ziemią mimo że byli w stolicy. Taki satandard spontaniczności

    1. na pew no nie jestem zdziwiona. Ale gornicy zarobila na poteznego guza i otrzymaja present od PISu, bo my KOD tak sie nie zachowujemy. Nie chcieli sluchac Pani Kopacz, to teraz zaplaca za to!!! Zdrajcy demokracji”sami swoi”. Chanba gornicy, pielegniarki, rolnicy!!!!

  2. Nic tak nie obnaża władzy PiS, jak zdrowy śmiech i uśmiech politowania. Polacy zaczęli drwić z PiS-u już po niespełna miesiącu od ich bezapelacyjnego zwycięstwa wyborczego. To źle rokuje tej ekipie. A śruby nie ma za bardzo kim przykręcać, skoro nawet najstarsi, sprawdzeni w boju, styropianowcy mówią o zagrożeniu polskiej demokracji. Kilka dni temu zobaczyłem po raz pierwszy strach w oczach Szydło po antynatowskim wybryku Macierewicza. Dudzie poparcie spada prędzej niż opuszczanie reform w toalecie (staram się mówić wytwornie, co by mi cenzura chamstwa nie zarzuciła). Jedno wiem na pewno. Nie wolno odpuścić PiS-manom, bo zamienią nas w Białoruś.

  3. Czasy i metody nieboszczki PZPR jako żywo się przypominają : aktyw robotniczo-chłopski w całkowicie spontanicznych wiecach demonstruje swe poparcie dla linii Partii i Rządu!
    Co do internowania, to raczej nie polecałbym tej opcji : Jarek połknie jakąś kotwicę, żeby dostać się do szpitala by brawurowo stamtąd uciec, tworząc swoją Urban legend, jak pewien znany bohater, Macierewicz? Lepiej chyba zastosować wariant rumuński… 😉

    1. zgadzam sie, ale moze czar pokazac Kaczorkowskiemy, gdzie zaby zimuja!!!

  4. Paweł Kukiz na antenie Radia ZET przekonywał, że był to George’a Soros – jak tłumaczył muzyk, „amerykański bankier żydowskiego pochodzenia, ścigany w wielu krajach listami gończymi za malwersacje i oszustwa finansowe”. Zdaniem Kukiza, Soros ma intensyfikować swoje antydemokratyczne działania w Polsce i wspierać program „Obywatele dla demokracji”.

    A tak kiedyś Kukiz ładnie śpiewał. Co ta wóda i dragi z głowy robią na starość i parlamentarność.

    1. O żeż ja pierdolę, urojki Macierewicza jednak zaraźliwe.
      Ciekawe jaką drogą się przeniosły na Kukiza, czyżby przez śluzówkę odbytu

  5. Boli, kurwa, bardzo boli, że tydzień po tygodniu ludzie mogą się zebrać, nie otrzymując ani żarcia, ani flaszki. Po prostu dla zasady, dla obrony prawa i swojej wolności.
    Jednak władza to pieprzy i ma głęboko w dupie, to co ludzie myślą. Lepiej ich będzie spacyfikować niż przyznać się do swojego błędu i zaniechać bezprawia.
    Jednak to się nie uda. Ludzie, jak widać są (delikatnie mówiąc) zdenerwowani poczynaniami pisuaru i już nie odpuszczą.

  6. Po części 13.12.br i tak byłby zjazd Pis-u z Polski bo zawłaszczyli datę wprowadzenia stanu wojennego i organizowali marsze coroczne, więc spontana nie mogło być tylko zawezwanie reszty do wyjazdu na W-wę. Różnica jak w powyższym komentarzu. Spontaniczność a polecenie/rozkaz. Do bani z tym PISem, Kukizem

  7. Niestety,ale źle oceniam te manifestacje. Pokurcz sobie nic z tego nie robi, i po każdej demonstracji tym większego wkurwia dostaje aby rozpieprzyć tę Polskę! Drugi Kaczuczesko?

  8. Wielce Szanowny Jahu – Redaktorze Naczelny etc.etc.etc. !!!! Tak ci ono jest z tymi „demonstracjami” made in PiS. Zastanawiam się tylko – kto za to płaci i SKĄD KASA. Po łacinie nazwał bym to „spirytus movens” – duch sprawczy !!!! Warto przy choince trochę pomyśleć, tylko nie nadużywać tego „spiritus” a bardziej myśleć, kto to „movens”. Zwracam uwagę, ze ten obecny „spirutus movens” rodzi się w Krakówku. Czyzby tam tkwiły korzenie ?????

  9. nawet wszechwiedzący prezes nie zna znaczenia słowa lewak,,a taki niby inteligent,,, i niech się boi ulicy, bo wyjdziemy nie tylko w wielkich miastach ale i w każdej pipidówie,,,starczy mu policji i wojska?czy jest pewien , że nie odmówią mu posłuszeństwa? Czas zacząć myśleć panie Kaczyński!

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s