Osiem lat! Prawie jak groźba karalna

Nie szczególnie mnie martwi, że poważna gazeta jaką bez wątpienia jest „Financial Times“, zainteresowała się Jarosławem Kaczyńskim. Ostatecznie w poważnych gazetach też bywają niepoważne postaci. Martwi mnie jedynie to, co Kaczyński owej gazecie powiedział. Wygłosił parę frazesów doskonale nam tu w Polsce znanych (choć dla stałych czytelników FT może to być jakieś odkrycie), ale wspomniał też o jednej rzeczy szalenie smutnej i niebezpiecznej.

„Żeby zmienić Polskę na lepszą, żeby zrealizować dobre zmiany, które obiecaliśmy, potrzebujemy ośmiu lat, dwóch kadencji sejmowych“.

Czyż nie brzmi to jak fragment scenariusza najbardziej przerażającego horroru? Ludzie, pomyślcie przez chwilę nad tym co przeczytaliście.

Po pierwsze typ ów zapowiada, że PiS będzie nas gnębił przynajmniej przez osiem lat. Zakładam, że nie wszystko mu się jednak uda w te osiem lat, więc sięgnie, a przynajmniej będzie chciał sięgnąć, po kolejne lata cztery, albo nawet osiem. Powiadacie, że będą wybory, które wszystko zweryfikują i PiS sobie może chcieć….? A ja powiadam, że skąd ta wasza pewność, że będą jakiekolwiek wybory? I tak przecież o tym będzie decydował Kaczyński i on przeto uzna co jest dobre dla Polski w danym momencie, a co dobre nie jest. Również wybory.

Po drugie mało obyty we wschodnio-europejskich standardach dziennikarz FT nie zapytał co to jest ta „dobra zmiana“ i w czym ona Polskę zmienia na lepsze. Z drugiej strony może to i dobrze, bo gdyby zapytał, to by jeszcze więcej głupot musiał wydrukować. Nie sądzę bowiem, żeby Kaczyński mu powiedział szczerze i otwarcie, że to wszystko to chuj, dupa i kamieni kupa, że to ściema i kit dla szarej wyborczej masy. Nie powiedział by mu również, owa „dobra zmiana“, jest dobra tylko dla niego i jego przyjaciół. Bo chodzi tylko o władze, zemstę i z zemsty tej satysfakcję. O nic innego.

Bo dobra zmiana to powolny acz metodyczny paraliż wszelkich mechanizmów demokratycznych, to metodyczne i konsekwentne zafałszowywanie pamięci, to powolna i nieunikniona w perspektywie dekonstrukcja wolnych mediów, to postępująca ksenofobia i nacjonalizm coraz bardziej ocierający się o faszyzm, to promocja bylejakości i biernych, miernych ale wiernych, to coraz bardziej widoczny demontaż sprawnych dotąd mechanizmów gospodarki, to perspektywa Polski w ruinie nie z wyborczych już hasełek i diagnoz. Tego dziennikarz FT się nie dowiedział.

No i po trzecie wreszcie, kiedy Kaczyński mówi: „Będę bardzo szczęśliwy, jeśli będę na ten proces spoglądał jako osoba, która przeszła na emeryturę“, to jedyna racjonalna myśl jaka kotłuje się w mojej głowie jest taka, że oby tej emerytury i stanu swojej szczęśliwości nie doczekał, a my razem z nim. Damy sobie radę bez niego. Kto wierzący niech się modli.

 

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

17 thoughts on “Osiem lat! Prawie jak groźba karalna

  1. Kaczyński od dawna jest na ,,Równi pochyłej ”. Jako ,, Kain ” ma poczucie winy , co się równa psychicznemu więzieniu do końca obrzydliwego życia …I ja się z tego cieszę i czekam kiedy umrze na jakieś obrzydliwe pedalskie choróbsko …

    1. może chociaż na chorobę odzwierzęcą? ech…pomarzyć sobie można

  2. Wasze przerażenie jest szczere. Rzeczywiście – rządząca niestety przez dwie kadencje banda „narodu wybranego” robiła jedynie cudowne ruchy, które doprowadziły kraj do finansowej ruiny sprzedając co się dało Niemcom i Ameryce. I to ma w dalszym ciągu tak działać po upadku Jarka? A może on zrobi wreszcie coś lepszego? Pejsy już się nachapały, ile wlezie, więc niech teraz spokojnie konsumują to, co ukradły. I niech się tym zadławią.

    1. @Jądruś: coś ci się pomyliło, to nie jest forum gazeta.ru ani „niezależna”. A swoje antysemickie teksty wsadź sobie w swoją brudną narodowosocjalistyczną dupę.

    2. Jedrus! Twoje pisanie nie podoba mi sie to jest zwykly atysemitys.To forum jest dla inteligencji a nie burakuw.Posluchaj rady redaktora naczeknego.

  3. Mnie też się nie podoba w Twoim wykonaniu najeżdżanie na Polskę i w dodatku w tak wulgarny często sposób. Jeżeli masz obiekcje co do wydarzeń w Polsce – masz wolny wybór: jedź do Tel Avivu i tam sobie używaj ile wlezie. Jesteś w Polsce, a nie w Izraelu i łaskawie uszanuj udzielaną Ci gościnę. Takie Twoje działanie to wyjątkowa bezczelność, Jahu. Oszczędzę Ci wysiłku i wychodzę z tego portalu – już więcej tu nie zajrzę. Żegnając ozięble życzę Ci mniej jadu i więcej dobrego wychowania.

    1. Jędrusiu,
      Typowa reakcja prawdziwego Polaka katolika. Jak się potępia wielebnych przekrętasów lub pedofilów, jest to atak na kościół i wiarę. Jak się potępia pisowskich szubrawców, jest to atak na Polskę.

    2. O Jędruś antysemita. Co ty tutaj robisz? Przecież „prawdziwi Polacy” katolicy tutaj nie zaglądają. Jeszcze cię ksiądz z ambony w niedzielę napiętnuje.

    3. @Jądruś: jesteś w Polsce, a nie w III Rzeszy, więc łaskawie uszanuj Polaków o poglądach i pochodzeniu innym niż twoje.

    4. Jedrus ty typowy glupku mnie nie ma w katolandzie od przeszlo 50 lat.Kakam na taka goscine,alle posluchales dobrej rady i nie bedziesz tu sie paletal na tych stronach.masz fronde i tatka grzyba to twoj poziom.
      do widzenia.

  4. Jesteście wszyscy żałośni, a ja kopię się z koniem. Widzę, że niektóre moje tezy bardzo Was ubodły, a więc były wyjątkowo trafione. Jeżeli uważnie czytaliście moje dotychczasowe wypociny na tym nieszczęsnym blogu, powinniście wiedzieć, że jestem ateistą, a PIS mam głęboko albo jeszcze głębiej. „Jj” nawet pozwolił sobie na ubliżanie mi mówiąc, ze mam brudną narodowosocjalistyczną dupę (o moją dupę się, Łaskawco, nie martw – zawsze jest czysta, a do narodowego socjalizmu wyślij swoją teściową – ode mnie się odstosunkuj). Piszesz, Jahu, że jesteś też obywatelem tego kraju i masz polski paszport. I bardzo dobrze – nikt Ci go nie zabiera. Przyzwoitość i kultura wyznacza Ci jednak pewne kanony postępowania, z którymi jak widać jesteś bardzo na bakier. Mało tego – z uwielbieniem ubliżasz ludziom. Powinien z Tobą poważnie porozmawiać psycholog. Ja przeciwko Żydom nic nie mam. Znam kilku z nich osobiście i utrzymuję bardzo dobre kontakty. Gościłem niedawno w domu bardzo znaną w Polsce osobę, która od dawna otwarcie mówi o swoim pochodzeniu. Jednak rozpalają mnie do białości ludzie, którzy tak, jak Ty robią kupę do ogródka, w którym hodują kwiatki. Po prostu nie wypada. Nie będę się już powtarzał (bo widocznie zapomnieliście, co pisałem na ten temat), że Żydzi rozwalili (i dalej namiętnie to robią) Polskę regularnie ją rozkradając. I za to mam do nich pretensje. Zapytasz mnie, Jahu, po co w takim razie tu wchodzę? Lubiłem Twój intelekt, cięty język i wyjątkową inteligencję, ale zyt częste brudne epitety, niestety, sprowadzają (przynajmniej w moim przekonaniu) Twoje zalety do zera. Może innym bywalcom tego blogu to odpowiada – mnie nie, więc definitywnie stąd wychodzę. Jeżeli lubisz to, co robisz – rób sobie dalej. Mnie nic do tego. Życzę Ci powodzenia i przede wszystkim dobrego zdrowia, bo ono jest najważniejsze.

    1. Ciekawe, że każdy antysemicki prymityw zaczyna bełkot od oznajmienia, że jest ateistą, a PiS ma w dupie, po czym wyrzyguje psychotyczne brednie, którymi dobrodzij co niedziela w kościółku sra pod czachę betonowemu elektoratowi pisuarni. Obowiązkowe przy tym jest stwierdzenie, że ma się cholernie wielu zaprzyjaźnionych Żydów. Zauważenie drobnej sprzeczności między tymi komunikatami to już nie na Jądrusiowe IQ.
      Dlaczego element tego rodzaju nigdy po prostu nie przestanie bywać w portalu, który mu się nie podoba, tylko kilka do kilkudziesięciu razy oznajmia dramatycznie, że „odchodzę stąd!”? Liczy, że autor i czytelnicy będą go błagać o zmianę decyzji?
      To nie Jah potrzebuje psychologa, oj, nie on…

twój komentarz:

