Beata, mistrzyni wiejskiego tunningu

Minister Beata „Saska“ Kempa to istny człowiek kameleon, madame Jekyll and Hyde polskiej sceny politycznej. To również notoryczna kłamczucha, bo notorycznie podaje się za prawnika, a jest co najwyżej dyplomowaną biurwą. Tak moi drodzy, absolwentki administracji to nic innego jak najzwyczajniejsze w świecie biurwy. 

Poza tym madame biurwa Kempa, to rasowa odwracaczka kota ogonem, acz od razu zaznaczam, że broń panie boże nie chodzi o kota prezesa. Nie dalej jak przedwczoraj ze śmiechu się pokładałem, jak pani minister biurwa zakręciła i orzekła:

„Jeżeli z tego powodu [chodzi o przeciek z komisji weneckiej] na Polskę zostaną nałożone sankcje, to będziemy mogli podziękować opozycji, za to, że doprowadziła do takiego stanu, że Polska była łajana przez zewnętrzne gremia“.

No, tylko kto tu tę komisję zapraszał i kto wyszedł przed szereg? Kto robi wiochę i oborę z całkiem nie tak dawno przewidywalnego kraju? Kto nieustannie mówi o „dobrej zmianie”, skoro nawet małolat wie, że wymiana w burdelu kurew na brzydsze, starsze i z przebiegiem godnym TIRa, wcale nie jest dobrą zmianą? I co, i temu wszystkiemu winna jest opozycja? No pani Beato, proszę w tych okularach co pani nosi dla picu, wymienić szkła zerowe na jakieś konkretne. Nie ma co udawać, bo ślepota pani grozi.

〉REKOMENDOWANE TERAZ: Gender, Kempa i te sprawy…

To jest właśnie ów talent w odwarcaniu wpomnianego kota ogonem, czyli robienia z dupy cipy, lub też na odwrót. Nawet Błaszczak, wyjątkowy przyznać trzeba talent w przeginkach, mógłby u Beaty łyknąć parę lekcji.

Poza tym Beata, to również mistrzyni w przebierankach i zewnętrznym tunningu  Robi to tak często, że nikt już dziś, w piątek, nie pamięta, jak wyglądała w czwartek. Kończąc ten nieprzyjemny generalnie temat, dorzucam więc kilka historycznych raczej fotek naszej bohaterki, żeby nie było że coś sobie wymyśliłem. Nie, prawda jest taka jaką widać, a fotki raczej z takich lajtowych, bo litości jeszcze trochę mam. Mógłbym nawtykać ich tu zdecydowanie więcej, i to hardcoru, ale wiem, że jakże wielu Bywalców jest jeszcze przed śniadaniem, a całkiem sporo tuż po śniadaniu. Więc jedni nic już by nie zjedli, a drudzy wszystko by wyrzygali. Miłego dnia i gwarantuję, że do obiadu wam przejdzie.

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

13 thoughts on “Beata, mistrzyni wiejskiego tunningu

  1. Gdyby była tylko brzydka, trudno. Jednym natura dała, innym nie. Ona jest do kompletu głupia, a jednocześnie cyniczna do bólu.

  2. Najpierw — powoli — jak żółw — ociężale,
    Ruszyła — maszyna — po szynach — ospale,
    Szarpnęła wagony i ciągnie z mozołem,
    I kręci się, kręci się koło za kołem,
    I biegu przyspiesza, i gna coraz prędzej,
    I dudni, i stuka, łomoce i pędzi,
    A dokąd? A dokąd? A dokąd? Na wprost!
    Po torze, po torze, po torze, przez most,
    Przez góry, przez tunel, przez pola, przez las,
    I spieszy się, spieszy, by zdążyć na czas,
    Do taktu turkoce i puka, i stuka to:
    Tak to to, tak to to , tak to to, tak to to.
    Gładko tak, lekko tak toczy się w dal,
    Jak gdyby to była piłeczka, nie stal,
    Nie ciężka maszyna, zziajana, zdyszana,
    Lecz fraszka, igraszka, zabawka blaszana.

    Ten fragment ” Lokomotywy ” – J. Tuwima przytoczyłem – jako komentarz do pierwszego zdjęcia , zamieszczonego pod wpisem Gospodarza! Zdjęcia… Kempa na plaży!
    Stanisław

    1. Drogi Stanisławie. Spróbuj może podpalać, gwałcić lub skrytobójczo zabijać [ w czym możesz osiągnąć biegłość] ale nie cytuj cudzych wierszy i – broń Pegazie – nie pisz sam [jak to robisz u Elizy Maglarki]… Pozdrawiam.

  3. Witaj, Jahu. Nie znam, niestety, Twojego adresu mailowego, bo chętnie przesłałbym tę informację „bokiem”. Przepraszam, ale z czystej ciekawości pozwoliłem sobie po kilku dniach od mojego ostatniego komentarza weść na Twój blog i muszę przyznać, że jestem pozytywnie „szoknięty”. Nastąpiła cudowna metamorfoza: okazuje się, że można przekazywać teksty bez wulgaryzmów, w sposób kulturalny, bez wielkich złośliwości. Aż się chce czytać. I mówię to bez sarkazmu. Jesteś wielki. Rozczarowałem się jedynie wpisem Kamili 789 1 marca g. 20.11, którą kiedyś wziąłem w obronę (pewnie zapomniała o tym, szkoda). Nazwała mnie antysemickim prymitywem, oznajmiła, że bełkoczę, wyrzyguję psychotyczne brednie, a dobrodziej sra mi pod czachę w kościółku jako przedstawicielowi betonowej elektorni pisuarni. Podważyła moje IQ pisząc, że potrzebuję psychologa (nie wiesz, Kamilo, że w parafialnej kartotece mam przerąbane po wyrzuceniu na pysk z mojego mieszkania Jego Fluorescencji Dobrodzieja, który wlazł do mieszkania nieproszony). Ot – kobieca niewdzięczność. Mimo to wybaczam Ci, Kamilo – nie pij już więcej. PIS mam naprawdę w dupie – mimo, że ostatnie „ruchy” są do przyjęcia. Kiedyś sympatyzowałem z lewicą, która za sprawą Millera zeszła na psy i znikła z firmamentu. No i dobrze – polityką już się nie zajmuję. Wracając do tematu – dziękuję Ci, Jahu, że nie skorzystałeś ze swoich uprawnień i pozwoliłeś mi się do końca wypowiedzieć. WSzystkiego dobrego.

    1. Jędrusiu, mój adres mailowy jest powszechnie dostępny. Choćby na stronie, bezpośrednio pod tytułem pod linkiem KONTAKT. Poczta jest tez na samym dole strony – mały symbol koperty przy ikonach społecznościowych. PZDR

  4. Proponuję poszukać na YouTubie wystąpienia Pani Beaty u Rydzyka.
    Od tamtej pory, jak ja widzę to zbiera mi się od razu na wymioty, nie muszę słuchać co ma do powiedzenia…

    1. XXIV Rocznica Powstania Radia Maryja: Wystąpienie min …

      To jest chyba to, o czym Michał wspomina… Nawet głos się kempie zmienił! Z jazgotania na : słodko – poddańczy:(((
      Sorry… idę pawia strzelić:(
      Stanisław

  5. Oj – Wy, niepoprawni… Panią Klempą się zajmować, gdy tyle różnych różności dokoła… Ot choćby – Zbińko Ziobro z Paranoi i Schizofrenii został ministrem i prowokatorem generalnym, a generałowie zusammen uciekają z Ludowego Wojska Macierewiczowskego..,A Zaleszczyki za granicą…. Kto i przed kim nas obroni?

    http://s6228.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=ZEyayH9Y3uLbZWU5NAuBIDoDG_6dhsN1Nj6BcsPcATFMO7pB01RiXfoQlRlHJsG-vHla_GxFL8mX5wk4x0fkrX3J5qz2iEXHx-N2N_pUmUk&pv=2

twój komentarz:

