ReadingLIST #11 (Pracowity Waszczykowski)

Prezydent Duda podczas szczytu nuklearnego w Waszyngtonie nie spotka się z prezydentem Obamą, bo zwyczajnie nie ma czasu na spotykanie się z niewiele znaczącymi prezydentami. Być może jest odwrotnie, ale ja zawsze wszystko pokręcę i cała nadzieja w Szczerskim, że wszystko odkręci. Przez arogancję prezydenta (Obamy oczywiście) cieszy nas fakt, który nie powinien cieszyć. >>>

» Minister Waszczykowski z uporem pracuje na tytuł „Idioty Roku“. >>> Nominacja do tego zaszczytnego tytułu przypadła mu po tym, jak z początkiem roku napiętnował zdrajców ojczyzny czyli rowerzystów i wegetarian. Teraz robi wszystko, by utrzymać się na fali. Właśnie zaatakował urzędników unijnych, którzy przyjeżdzają do Polski chuj wie po co i tylko nas w ten sposób napastują i niepotrzebnie „drążą“ niewygodne tematy. >>> REFLEKSJA: Nazywanie „idiotami“ polityków, którzy mają kłopoty z odnalezieniem się we własnej marynarce, może być jednak krzywdzące dla prawdziwych idiotów, de facto nieszczęśników. Bardziej lajtowe i sprawiedliwe będzie nazwanie ich „zaczepnymi intelektualnie“. >>>

» Arcybep Gądecki podzielił się swoimi przemyśleniami. Nie wiem jak wy, ale ja kompletnie nic z tego nie zrozumiałem >>> „Tajemnica Eucharystii niesie w sobie cały wszechświat i historię ludzkości. Ona winna z tego tytułu stanowić centrum naszego istnienia, naszego życia. Mamy stać się białą hostią, pozwalać się przez nią „przeistaczać” i krok po kroku upodobnić do samego Chrystusa“. >>> Pojmujecie coś z tego? Dla zaawansowanych a także potrafiących trzymać nerwy na wodzy, podaję bezpośredni link, to być może wyczytacie coś więcej. Niech mi potem ktoś, w krótkich, najlepiej żołnierskich słowach to zreferuje. >>>

» Korzystając ze świątecznego czasu i wierząc w waszą z tego tytułu pokorę, apeluję do wszystkich żartownisiów, szutników i złośliwców, a także do was apeluję młodzieży szkolnej, by począwszy od poświątecznego wtorku, nie wypisywać na ścianach, zwłaszcza w toaletach, brzydkiego, wulgarnego i mającego polityczny kontekst słowa „dupa“. >>> Sugerowany zamiennik to „tyłek“. Czyli zamiast „pocałuj mnie w dupę“ używamy teraz zwrotu „pocałuj mnie w tyłek“. Tyłek można pisać dużą literą. >>>

Opublikował/a

Wszystkie opisywane tu wydarzenia są jedynie wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

9 thoughts on “ReadingLIST #11 (Pracowity Waszczykowski)

  1. Kliknąłem w link, ale szybko go zamknąłem. Po prostu gorszy sort jest zbyt maluczki, by pojąć słowa wielkich mężów. Jedyne co mi się nasuwa, to pytanie, dlaczego mamy stać się kawałkiem białego wafla, qrwa ich mać!

  2. Żeby zamiast Kusej wstawić tu Kempę, to trzeba wstydu nie mieć. Nie rozumiem tej „dobrej zmiany” 😦

  3. Wafelek centrum naszego istnienia? Mam się stać wafelkiem?
    Hm… dobrze, że to nie mój problem, ale jestem mocno zaniepokojony zdrowiem ” pasterza ” !
    Wydaje mi się, że stan zdrowia psychicznego, pana Gądeckiego – to kolejna tajemnica wiary! Coś ta wiara ma wiele ” tajemnic „…:)))
    Stanisław

twój komentarz:

