Zdanie które otwiera mi oczy

duda-mordotymoja-160321-1000600
wszyscy jednoznacznie podkreślają, że Prezydent Andrzej Duda to całkowicie niezależny polityk!

icon-pajacyk-55Proszę szanownych Bywalców, pozwolę sobie na zacytowanie dziś pewnej kukiełki, i to tylko dlatego, że cytat z wypowiedzi kukiełki jest tyleż smakowity co i wyjątkowo oślizgły (co akurat zaskoczeniem nie jest). Umówmy się też, że powiedzieć coś takiego mógł tylko butny bucyk, acz nie jest on po mojemu przypadkiem odosobnionym, bo zdaje się, że instrukcje plus maniery odbiera z tego samego źródła co koledzy z klubu Buców Rzeczpospolitej. No, ale może wreszcie ten cytat.

„Zarzuty, że prezydent idzie ramię w ramię z PiS są o tyle nietrafione, że prezydent nie wstydzi się partii, z jakiej się wywodzi i własnego programu.“

Jestem oto pod niezwykle silnym wrażeniem elokwencji, osobistego uroku, wymuskanej acz zwodnej ogłady i wyjątkowego wazeliniarstwa pana Marka Magierowskiego, tak zwanego rzecznika prezydenta. Mam nadzieje, że robi to co robi, tylko dla pieniędzy i dyskusyjnej sławy, nie zaś z przekonania i poczucia misji.

» REKOMENDOWANE :: Niech żyje nam towarzysz Duda co usta ma słodkie i obiecał cuda.

No cóż gdyby nie ten Marek, to po męsku mówiąc, za chuja nie wpadł bym na to, że pan prezydent to polityk całkowicie samodzielny i mimo, iż wywodzący się z pewnej partii (ciągłe wymienianie jej nazwy poczytywane jest już jako nietakt towarzyski), to absolutnie od tej partii niezależny. On nie idzie ramię w ramię z partią, on z troską o dobro i powodzenie rodaków, prowadzi od początku swej wyjątkowej kadencji swą wyjątkowo oryginalną autorską politykę, w pocie czoła realizuje swój autorski, przełomowy program.

Co prawda – wierzę tu akurat Magierowskiemu – swojej byłej partii się nie wstydzi, ale jednocześnie zgodnie z zasadą apolityczności urzędu prezydenckiego, nie ma ze swoimi dawnymi kolegami żadnego osobistego kontaktu, poza tym wymuszonymi służbowym i nigdy się nie zdarzyło, żeby w jakikolwiek sposób ulegał naciskom partyjnego lobby, czy też realizował partyjne interesy partii matki. Nigdy!!! Podkreślam to po raz kolejny, wyjątkowo mocno i dobitnie: pan Prezydent Andrzej Duda to całkowicie NIEZALEŻNY polityk!

Dziękuję raz jeszcze z całego serca i serdecznie niezwykle panu Magierowskiemu, że jednym banalnym, ale jakże celnym zdaniem, otworzył me oczy, bo gdyby nie to zdanie, dalej tkwiłbym w błędnym przekonaniu, że z jego szefa, to tylko skromny chłopak na posyłki. Stokrotne dzięki za wyprowadzenie mnie z tragicznego błędu i przepraszam, że byłem dotychczas zaślepiony, że w ogóle kiedykolwiek myślałem, tak jak myślałem. Szacun Panie Marku, szacun Panie Prezydencie! (A tak w ogóle, to kończy mi się już inwencja, żeby komentować PAD na poważnie).