Zaniemówiłem przywalony Audytem!

kaczynski-160511-1000300

Proszę Szanownego Państwa i proszę niezwykle Szanownych Bywalców… Ten audyt jest tak porażający, a wystąpienia ministrów tak porażająco a nawet obezwładniająco szczere, że z wrażenia zaniemówiłem a rozpacz to mnie tak ścisnęła za gardło, że aż klawiaturę mi zablokowało z powodu zatracenia czucia w palcach.

Naprawdę nie żartuję! Jeśli się okaże, że jutro nic nie napiszę i nic tu nie opublikuję, to wiedzcie, że znak to, iż ciągle jestem w szoku. Proszę o wybaczenie, ale sami rozumiecie, że są rzeczy ważniejsze niż jakiś tam blog, zwłaszcza gdy ojczyzna dogorywa, gdyż wampiry z PO wyssały z niej wszystkie życiowe soki. Na szczęście siły zła odeszły w niesławie, a siły dobra robią wszystko, byśmy  dumni wstali z kolan. A wszystko dzięki ludziom takim jak Jarosław Psychoza, Antoni Brzoza, pan Zbyszek Zbój a na dokładkę jeszcze Andrzej… no ten, jak mu tam…