Naprzód Maryjan. Zwyciężymy!

maryjan-160520-1000500

icon-ateizm-55Konsekwentnie rejestrujemy wszystkie kato-narodowe odpały, choćby dlatego żeby potem nie było, że nic nie mówiliśmy, nie ostrzegaliśmy i pokazywaliśmy palcem. Tak, o odpałach, schorzeniach i wszelkich odmianach raka pod kopułą, należy konsekwentnie informować, ale też konsekwentnie je ośmieszać. Dla bezpieczeństwa i dla draki. Przeto odnotowuję tutaj dwa dni temu w Warszawie zaobserwowaną manifestację środowisk narodowo-faszystowsko-katolickich pod hasłem: „Obudź się Polsko. Maryjan zwycięży!”

Kto to jest ten Maryjan nie wiem, ale miałem wrażenie, że Maryjan to jakiś transwestyta, bo ani on za bardzo do kobiety, ani do faceta podobny. Na wszelki wypadek zamieściłem fotkę (autentyk z manifestacji), wy rozstrzygnijcie kto zacz ów Maryjan, bom ja za krótki, a poza tym nie chce mi się wierzyć że ktoś modli się do Maryjana.

» REKOMENDOWANE DZIŚ :: Cała prawda o pewnej demonstracji. Choć nie tylko

Moja sekretarka (Iwonka) mówi, że być może cała ta zabawa to była prywatna impreza i wiec niejakiego Maryjana Kowalskiego, tak zwanego lidera tak zwanego Ruchu Narodowego, znanego niestety faszysty, będącego przy okazji kwintesencją najgorszego sortu wiejskiego głupka. Tylko dlaczego dał się namalować z dzieckiem, oraz czyje to dziecko i do czego służy?

W każdym teoria Iwonki ma ręce i nogi, bo ów Maryjan nawet przemawiał i jak twierdzą miarodajne źródła, wzbudził aplauz innych, tłumnie na wiec przybyłych głupków. To by się nawet zgadzało, bo nikt lepiej głupka nie zrozumie niż inny głupek. A głupków było parę setek, czasem całkiem znamienitych, ze znakiem jakości „Głupie bo polskie“, czyli osobników takich choćby jak Robert Winnicki, Marcin Dybowski, Witold Tumanowicz, czy Artur Zawisza.

maryjan-marsz-160520-800-1

Tak przy okazji warto zaznaczyć, że policji tradycyjnie już kazali policzyć uczestników, ale policzyć tak, żeby wyszło nie mniej niż tysiąc albo nawet lepiej. Tym bardziej, że marsz miał być przeciwwagą dla manifestacji KODu, oraz przeciwko „dyktatowi brukselskiemu“, musiał więc wypaść w miarę godnie. Policja więc tym razem na wszelki wypadek zawyżyła szacunki i bąknęła coś o 4 tysiącach, acz redakcja TVPInfo tego nie potwierdza. Oni liczyli metodą „Na Wiadomości“ i wyszło zupełnie inaczej, ale nie chcą zdradzić jak wyszło, bo dane mogły by zdenerwować ich eksperta i codziennego gościa, czyli rzeczonego Kowalskiego.

W każdym razie gdyby ktoś o coś jeszcze pytał, to było godnie, poważnie i z troską było i z poświęceniem, tak aby Polska jak najszybciej z tych kolan mogła powstać. Lekarze znów nie interweniowali, czego ja i mnie podobni bardzo żałują.

 

» Jestem też na Facebooku. Polub mnie nim będzie za późno «