Głupol? Nie! Cyniczny wciskacz kitu!

Pan premier Morawiecki przekonywał wieczorem w telewizji, że stała się oto rzecz wielka. Sejm uchwalił podniesienie kwoty wolnej od podatku, co oznacza że „realizowane są nasze wyborcze obietnice”, i dzięki temu – jak się wyraził – 3 miliony biednych Polaków na tym skorzysta. 3 miliony!? A co z pozostałymi 35 milionami? Tu pan premier już nie był tak rozentuzjazmowany i półgębkiem jeno przyznał, że ich los prawdopodobnie się nie zmieni a dla wielu napewno się pogorszy. Jak się to zestawi z rzeczywiście złożoną obietnicą, że dla „wszystkich jak leci GWARANTUJEMY 8 tysięcy złotych wolnych od podatku”, to widać jak na dłoni, że gościu leci z nami w chuja.

Oni zabezpieczyli sobie dobre samopoczucie i pewnie dalszą lojalność najwierniejszego elektoratu, który jedyne czego oczekuje, to tysiąc złotych czy się stoi czy się leży.

Oznacza to również, że pan premier, kręcący kasą szuler, ma centralnie w swojej pisiej dupie, los i samopoczucie pozostałych 35 milionów Polaków. Kochani rodacy, ten cynik i były bankster leci z wami w kulki, szcza na was, uważa za niezorganizowany motłoch, który w połowie i tak nie pójdzie na wybory a tej drugiej połowie która pójdzie, w odpowiednim czasie wciśnie jakiś kit. No nie wierze po prostu, żeby 35 milionów Polaków, z których część to jako tako kumaci ludzie, pozwoliło dalej robić z siebie wariatów i to jeszcze przez kogo? Więc albo im spuścimy manto, albo oni puszczą nas wszystkich z torbami.

Advertisements

Opublikował/a

Wszystkie opisywane tu wydarzenia są jedynie wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

5 thoughts on “Głupol? Nie! Cyniczny wciskacz kitu!

  1. Dalekosiężny plan pisioszystowskiego rządu jest jasny, doprowadzić Polaków do takich zarobków, aby być zwolnionym od podatków i stać się klientem pisioszystów! No Pasaran!!!

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s