Kraków straci (przez ten Wawel)

icon-recommend-90Dla Krakowa mam złą wiadomość. To, jak przywitaliście wczoraj (i pożegnaliście) Prezesa Polski Kaczyńskiego, woła wprost o pomstę do nieba. To będzie miało dla was przykre konsekwencje. Prezydencie Majchrowski, daliście niestety dupy i stanęliście  prawdopodobnie świadomie w jednym szeregi z warchołami, podżegaczami i organizatorami  nowej “nocnej zmiany”. 

I TERAZ TA ZŁA WIADOMOŚĆ

Ponieważ wczoraj wieczorem, obrażono i wręcz znieważono Prezesa Polski, próbując nieskutecznie na szczęście dzięki odważnym i pełnym poświęcenia działaniom ZOMO, utrudnić mu dostęp do truchła brata, Prezes podjął działania odwetowe.

Są one dla królewskiego miasta straszne.

Otóż, informuję o tym prawdopodobnie jak pierwszy, Pan Prezes Kaczyński zdecydował, że… REZYGNUJE z Wawelu i Krakowa jako miejsca wiecznego spoczynku jego świętego (już wkrótce, no chyba, że PiS wystarczająco szybko odstrzelimy), brata Lecha Aleksandra.

Tak szybko jak będzie to możliwe, brat z bratową zostaną przeniesieni w inne, bardziej przyjazne miejsce, kto wie czy nie bardziej godne niż ten cały Wawel. Plotki mówią o Licheniu, gdzie dobudowane zostanie nowe skrzydło, zwane Bazyliką Świetego Lecha (patrona samobójców).

To też koniec świetności waszego krakowianie, lewackiego miasta, jak raczył je nazwać wzburzony Prezes Polski, wstydliwego wrzodu na narodowo-katolickiej małopolskiej dupie. Zostanie wam zabrana jedyna naprawdę godna uwagi atrakcja. Uwaga, wywiozą też ten nowy sarkofag, bo nie po to PiS kasę załatwił, żeby teraz to przepadło i żebyście na tej marmurowej skrzyni najwyższej jakości mogli sobie robić sabaty radości i nienawiści. Przyda się więc z pewnością, albo do ponownego zapakowania lokatora, albo w ostateczności marmur się potnie i wyjdą z tego ekstra płytki do remontowanej właśnie pewnej żoliborskiej łazienki. No, i to w zasadzie tyle.

Od dziś Kraków pogrąża się w żałobie i nie wiem w sumie jak sobie z tym poradzicie. Żeby tylko ten żal i smutek was nie zabił.

(a tak na marginesie… kim do kurwy nędzy jest ten wypierdek, że strzegą go tabuny nowych zomowców i batalion ochroniarzy, a wszystko na nasz koszt. To przecież tylko zwykły, szeregowy poseł)

Advertisements

Opublikował/a

Wszelkie podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe. Niektóre z opisywanych tu wydarzeń mogą być częściowo wytworem mojej wyobraźni, choć zawsze mają odniesienia do rzeczywistości

16 thoughts on “Kraków straci (przez ten Wawel)

  1. Weźcie sobie go do Warszawy, w Wilanowie coś tam macie, a w Licheniu już dosyć cyrku mają. Dajcie ludziom spokój święty.

  2. No to sie obrazil na Krakow ten bratobojca. Moze cos wymyslec, aby poobrazal sie na wszystkie wieksze i mniejsze polskie miasta? A na marginesie: kto placi za jego luksusowe wycieczki na Wawel co miesiac? To juz chyba caly wagon osmiorniczek bylby za to.

  3. Oby zabrał braciszka i najlepiej do piwnic Swojego domu i tam zrobił Mauzoleum dla niego! Tylko za Swoją kasę,niech naszych pieniędzy nie rusza!Wara!

  4. Kaczyńscy,ci którzy mięli ukraść księżyc,tak napisał w swej książce K.Makuszyński,nie potrafili tego zrobić,le do władzy pędzii że ho,ho.W Jarek wykończył Lecha,by móc samemu stać się Jarkiem Castro,i na powrót wepchnąćPolskę w sowieckie objęcia.Teraz ten karzeł zastanawia sie,zemu lud na jego widok rzyga jakby ujrzałgzlistę,gnidę czy inne paskudztwo.Choc jestem o kilka lat, starszy od tego gnoma,to miałbym satysfakcję by zanieść go na własnych plecach do wykopu przygotowanego przez grabarza.Bo po co nam Polakom,taki obleśny i bezmózgi facet.Jak ja mu źle życzę,to tylko ja wiem.Spiprzaj dziadu,jak mawial L.Kaczyński.

  5. Nie tylko szeregowy poseł ale też poseł bez zdolności przewidywania. Wydaje mu sie, że jest niezniszczalny. Buaahahahaha!!!!

  6. Lepiej by było gdyby Jarosław Kaczyński dał spokój swojemu bratu i swojej bratowej a potem nam wszystkim

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s