Kurwić się też trzeba umieć

Szczerze mówiąc to nie wiem, czy my nauczyliśmy się jednak czegoś od tych Koreańczyków z Północy, czy może wręcz przeciwnie, oni powinni jednak uczyć się od nas. Mam z tym dylemat, zwłaszcza po zapoznaniu się z przebiegiem tak zwanej gali, tak zwanego tygodnika „wSieci” 

Już sam pretekst zorganizowania takiej gali a zwłaszcza nazywania Kaczyńskiego „człowiekiem wolności”, brzmi jak dowcip, jak mało wyrafinowana intelektualnie prowokacja. Natomiast pretekstem do napisania tej notatki stał się przebieg owej gali a zasadniczo proces robienia prezesowi dobrze.

Powiedzmy szczerze, z takim zaangażowaniem i z takim poświęceniem, to nikt dawno Kaczyńskiemu dupy nie wylizywał i dziury nie nawilżał.

Naprawdę serce rośnie i na rzyganie wyjątkowo się zbiera, jak się ogląda i jak słucha się tych zawodowych obciągaczy i czyścicieli prezesowego rowa. Mistrzostwo świata!

W tym szacownym i wyrafinowanym gronie, szczególne wrażenie (znów!) zrobiła na mnie pani premier. Potrafi robić laskę. Stąd też moje podejrzenie, że przynajmniej ona była ostatnio na jakimś szkoleniu w Korei, a jeśli nie była, a wszystko to tak z własnej głowy i inicjatywy wygadywała i z połykiem zaliczała, to czas jednak tym Koreańczykom zaproponować wysoko płatne korepetycje. Towarzysz Kim jakby coś w tym stylu mu zaproponowano, też byłby w niebo wzięty niczym Kaczyński (wzrostem i posturą są nawet nieco kompatybilni).

rekommend-listahanby-170127

No dobrze, a co jak usłyszałem?
Oto pięć krótkich, wybranych przeze mnie fragmenty, które pewnie też słyszeliście, ale moja wrodzona złośliwość powoduje, że raz jeszcze mam zamiar nimi was torturować, choćby po to by dokumentnie spierdolić wam słonecznie się zapowiadający dzień.

Czytajcie, napawajcie się, chłońcie, rzucajcie kurwami!

„Prezes PiS Jarosław Kaczyński całe swoje życie poświęcił wolności Polaków i Polski (…) Słowo „wolność” najlepiej streszcza to, co „niezwykły człowiek Jarosław Kaczyński” realizował i realizuje nadal” 

„Polacy mogą czuć się wolni dzięki premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu, jego bratu prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu i ludziom, w których oni zaszczepili swoje idee” 

„To dzięki postawie premiera Kaczyńskiego, jego empatii, zdolnościom analitycznym, wyczuciu politycznym, społecznym powstał program PiS, który dzisiaj jest realizowany w Polsce (…) Ta wolność, którą możemy przez program PiS, polskiego rządu dzisiaj budować razem wszyscy, wspólnie dla nas, przyszłych pokoleń, dla naszych pokoleń – to jest wolność” 

„…rodziny mogą czuć się bezpieczne, a matki nie muszą się martwić o pieniądze, zaś pracownicy nie muszą pracować za marne pensje, tylko mogą żyć godnie.(…) Z dumą możemy też mówić o polskiej armii” 

„To, że nie musimy się bać, że nasze dzieci, nasza młodzież będą poddawane ideologiom, których Polacy nie chcą – to jest wolność. Do Polski przyjeżdżają ludzie z całego świata i mówią: to piękny, bezpieczny kraj, a Polacy to wspaniali ludzie. To jest wolność. To, że dzisiaj Polska nie musi kłaniać się na zagranicznych salonach, ale to Polska jest państwem, z którym musza liczyć się inni – to jest wolność. I za tę wolność chcę podziękować premierowi Kaczyńskiemu (…) za to, że mam zaszczyt razem z nim pracować i że nauczyłam się od niego, co to znaczy wolność”.

Jakieś wnioski? Każdy w komentarzu może sformułować swoje. Ja powtórzę tylko to, co już twittowałem. Kurwić się w ten sposób to jednak jest sztuka. Wielka sztuka i za to pani premier należy się szacun. Prawdziwa artystka!

czlowiek-wolnosci-170127-815

 

Reklamy

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

12 thoughts on “Kurwić się też trzeba umieć

  1. PiSiory żyją w swojej alternatywnej rzeczywistości, gdzie podstawowe znaczenia w języku wolskim są zupełnie przeciwne do tych w języku polskim.
    Najgorsze jest to, że banda świrów zacznie zamykać normalnych ludzi do szpitali psychiatrycznych. Ostatnio poseł Kaczyński dał pierwszy sygnał.

  2. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu ze Macierewicz to przypadek psychiatryczny
    Czy ktoś normalny na wieść iz niedaleko od niego zdarzyła sie katastrofa lotnicza w której uczestniczyli jego bliscy,nie zainteresowałby się nie biegł z pomocą Mimo, iż nie mógłby już pomóc.Dzis wciska kit „o współczuciu” każąc wszędzie wygłaszać „apel smoleński”
    Czy ktoś z nas uczestnicząc w wypadku drogowym /pomijając obowiązek prawny/nie zainteresowałby się losem i stanem reszty współuczestników wypadku
    A on tam był, za jego przyczyną i jego kolumna spowodowała ten wypadek.
    I co się dzieje Najwyższy przedstawiciel państwa w tym momencie zamiast zachować sie jak człowiek z odrobina nawet empatii,nie czekając nawet na służby ratownicze przesiada sie do samochodu i oddala się.
    Bo spieszy na uroczystość.
    Co jest dla niego,dla was ważniejsze, uroczystości, nawet huczne czy zdrowie i życie ludzkie.Ludzi, którym trzeba i należy w tym momencie, pomoc.
    A teraz pytanie Jak myślicie w przypadku zagrożenia Polski ten minister od wojny” jak szybko zbiegnie w jaka schowa sie dziurę.By po tem czcić i ogłaszać kolejne apele pod pomnikami.Jak szybko?Powie mi ktos?
    I dziwie sie iz tego przypadku jakoś tak nikt nie chce zauważyć.Przypadek to czy powszechna już znieczulica?

  3. Kategorycznie sprzeciwiam sie stwierdzeniu, iz „pani premier potrafi robić laskę”. Jezeli robi to tak beznamietnie, jak mowi i robi prezesowe przekazy, to nie ma mowy o jakiejkolwiek umiejetnosci. 😉

    1. Jolcia masz rację. Gdyby ktoś mi zaproponował usługi tej pani – podziękowałbym grzecznie i powiedział, że moja ręka ma więcej seksu i wdzięku.

  4. Te cytaty mówią wyrażnie:
    To jest fanatyzm i kult jednostki! Żałosny i niczym nie uzasadniony.
    Wszystkie takie zachowania, zawsze – prowadziły do tragedii, często ogólnoświatowych!
    Jeśli społeczeństwo Polski się pilnie nie obudzi – czeka nas międzynarodowa izolacja i jedyna wizja: oddanie Polski w łapska Putina!
    Ciekaw jestem, gdzie kaczor i jego ” pretorianie ” znajdą schronienie i ciągle mi wychodzi, że w Moskwie!
    Dlaczego służby specjalne/tajne/poufne nie sprawdzają konkretnych zarzutów, które przedstawił dziennikarz śledczy, pan Piątek? Milczenie pis-lamistów jest znamienne! Powiązania macierewicza z Rosją, stają się coraz bardziej prawdopodobne.
    Gdyby tak nie było , Piątek już jeżdziłby od sądu do sądu, jako oskarżony o pomówienia…
    Stanisław

  5. Niby po takim pokazie ostrego porno jakie urządzili sobie na tej gali człowiek mógł pomyśleć że czego jak czego ale wychowania seksualnego to ta zajebiaszcza władza może nauczyć. A tu kufa zonk! Dają dupy nawet tam.

  6. Przeciez to gej
    Kaczyński nie lubi baba robi laske.
    Nawet przypadkiem poznany Hiszpan to potwierdził. Widocznie Tylko w Polsce jest to temat tabu.

  7. Ciekawe jak widzi maz „premier broszki” tak zachlanne robienie laski temu kurduplowi…powinien z kopyta babe na Zoliborz wyjebac bez prawa powrotu do domu.Poza tym gdzie schowala to wiadro wazeliny ktora mu to tluste dupsko tak namietnie nawilza.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s