Za mundurem policja sznurem

Bohater tłumów, emerytowany pułkownik Adam Mazguła poinformował na Twitterze, iż został wezwany przez policję na przesłuchanie. Chcą go ścigać że bezprawne noszenie munduru.

„Otrzymałem wezwanie na policję za bezprawne używanie munduru. Może mnie już misiu zdegradował, albo wymazał z listy oficerów?” 

Zakazał mu noszenia tego munduru, jemu, zawodowemu acz już w stanie spoczynku oficerowi Wojska Polskiego, jakiś kurwa pan Macierewicz. Nie wnikając w szczegóły, bo one zainteresowanym są już pewnie doskonale znane, i nie wdając się w nic nowego już nie wnoszącą dyskusję, pozwolę sobie jedynie na mój drobny, odautorski komentarz.

Otóż myślę sobie moi drodzy, że policja w tym przypadku może co najwyżej Szanownego Pana Pułkownika pocałować w dupę. Choćby dlatego, że paragraf na który się powołuje (art. 61 paragraf 1 kodeksu wykroczeń), nie dotyczy byłych wojskowych i emerytowanych wojskowych. No, ale to jest Nysa, tam w policji prawdopodobnie nie jest wymagana matura.

Myślę sobie również, że jeśli ma taką potrzebę i widzi w tym przyjemność, to w tyłek Pana Pułkownika może też cmoknąć ów Macierewicz, choć mam duże watpliwości, czy Pan Pułkownik mu na to pozwoli.

Poza tym mam takie wrażenie, a wręcz pewność – to tak na marginesie – że ów pan Macierewicz, lubi tylko jak jego własną dupę czochra i obcałowuje pan Misiewicz, który prawdopodobnie tylko po to został zatrudniony w tym całym MON.

Idąc dalej… Sądząc po odznaczeniach i odznakach widocznych na mundurze Pana Pułkownika Mazguły, to apelował bym jednak o szacunek, bo nie może być tak, że byle chuj go poucza i nie daj boże po imieniu się zwraca. A jeśli już czepiać się tego munduru, to gołym okiem widać, że mundur który nosi Pan Pułkownik, to przecież mundur LWP, czyli wedle standardów odrodzonego MON, żaden tam mundur i żadna godność tylko łach najzwyczajniejszy. Można go uznać nawet za karnawałowy kostium. O więc cały ten szum?icon-fanpejdz-ramka-300

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

3 thoughts on “Za mundurem policja sznurem

  1. To jest reakcja ” wadzy buraczano-katroflanej ” na te, słuszne, słowa pułkownika Mazguły:

    Adam Mazguła

    Moja godność i ojczyzna!

    Nie godzę się na deptanie mojej godności. Nie akceptuję wyzywania mnie przez władzę od gorszego sortu, komunistów i złodziei. Nie chcę oddać moich wolności i szacunku do prawa zawartego w Konstytucji. Dlatego jestem w KOD.

    Jednak jako żołnierz buntuję się, jak honor żołnierza i funkcjonariusza deptany jest codziennie przez przedstawicieli władzy, a nasza służba dla Polski i Polaków nagle stała się „służbą dla obcego państwa”. Nie godzę się, na agresję światopoglądową władzy wobec kobiet. Nie chce księdza i prokuratora w łóżku i nie godzę się, na przemoc wobec kobiet.

    Szanuję prawo każdego obywatela do jego wiary, ale nie chcę, aby ona była mi narzucana poprzez instytucje państwowe. Kocham mój kraj, z ludźmi jakimi są, ale oni nie mogą mi urządzać nazizmu. Nie akceptuję nadmiernej władzy polityków w moim kraju. Chcę by podlegali prawom etycznym, a jeśli nie potrafią, odpowiadali karnie za swoje niszczycielskie czyny.

    Chcę, by młodzież miała ofertę rozwojową zachowań i możliwości w przyjaznej szkole, a nie ideologicznych obowiązków i nacisków. Chcę sportowców, harcerzy, kół naukowych, a nie nazistów, talibów i kiboli.

    Nie chcę, by ktokolwiek niszczył naszą przyrodę, powietrze, którym oddychamy, wycinał puszczę, zabijał lub znęcał się nad zwierzętami. Chcę, aby mój dom był pełny merdających ogonków kochających nas piesków i zabawnych kotków.

    To wszystko mnie obchodzi, dlatego będę organizował ludzi o podobnym systemie wartości w Stowarzyszeniu Tarcza. Jeśli uzyskamy wasze wsparcie, będziemy organizować komitety wyborcze.

    Stanisław

  2. To tylko pokazuje czego i kogo najbardziej obawia się obecna władza. Jeśli przyjąć tezę o dobrym politycznym instynkcie posła Kaczyńskiego, to najbardziej trzeba wspierać tych, których pisiory najmocniej zwalczają.

twój komentarz:

