POWIEDZIELI:

„Czy nikogo nie zastanawia, dlaczego, kiedy u władzy jest ten, kto jest, to nagle tylu celebów zaczęło opowiadać o Bogu publicznie, w mediach, książkach, wywiadach? Grunt to wyczucie czasu… A wcześniej, co sama wiele razy próbowałam, końmi by z nich tego NIKT nie wyciągnął, bo to było kilka lat temu „zbyt intymne’… Aż tu nagle…Wszyscy tacy bogobojni. Fałsz na kilometr”

– Karolina KORWIN PIOTROWSKA –

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

4 thoughts on “POWIEDZIELI:

  1. Bo najważniejsza rzecz, to wyczuć koniunkturę…
    Jest moda na ogólno -wolski wyścig, polegający na wzajemnym konkurowaniu: kto jest większym katolikiem? Jest! Kto się nie ściga – ten wróg i prawie – polak albo łże – polak!
    A ja ich chromolę, pozostając na ugruntowanej pozycji: myślącego ateisty!
    A moda na zakłamane rozmodlenie minie, jak każda moda:)))
    Stanisław

    1. A ja czuję, że właśnie świat nabiera rozpędu na sinusoidzie Krzyżanowskiego i minął właśnie linię depresji. Najgorsze przez mami. Żaden ze mnie szczur jak mnie instynkt zawodzi.

  2. Dzisiaj w jakiejś tv mignęła mi straszydło, która z postawy nędznego galernika całowała w rękę łupieża.
    Wkurwy mną wstrząsnęły, bo mniejsze wrażenie na mnie zrobiłaby, gdyby zadarła sukienkę łupieża i tam cmokała gdzie w dupę można pocałować.

  3. Oj czynią to czynią całując krostowate dupska i takież penisy ichnie tylko bez udziału kamer TV .

twój komentarz:

