POWIEDZIELI:

– Ziemowit SZCZEREK / dziennikarz, pisarz, tłumacz – 

„Ciągle dobiega nas ta bezmyślnie powtarzana mantra wiecznie obolałych, którzy pieprzą o wstawaniu, a padają co chwila twarzami w błoto i mówią, ku rechotowi Europy, że oto odnieśli zwycięstwo. (…) Ja, kurwa, nigdy na żadnych kolanach nie byłem. Niech wstają więc te zakompleksione pajace, ale same, na własną rękę. (…) Poza tym wolałbym, żeby to wstawanie z kolan wiązało się z jakimś pomysłem na kraj. Trzeba na coś postawić. Estonia i Finlandia postawiły mądrze, na nowe technologie, Putin głupiej, bo na surowce. Ale chociaż miał pomysł. A my stawiamy na Jezusa Chrystusa z siatkobetonu, chlustanie po okolicy kompleksami i nienawiść do zdrajców jako siłę napędową kraju”

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

5 thoughts on “POWIEDZIELI:

  1. Pomysł? Pomysł już jest!
    Pokazać Europie zadek, a ” sojusze ” zawiązać z Chinami i putinowską ” Rasiją ” . Pierwsze kroki już szydło uczyniła….
    Stanisław

  2. Zjawiając się codziennie u Revelsteina czuję się jakbym z jakiegoś smrodliwego chlewu, cuchnącego przybytku, przytułku dla obłąkanych wychodził na słoneczny taras i chłonął czyste, ożywcze powietrze. No, może nieco przesadziłem biorąc pod uwagę poruszane przez R. tematy i jego specyficzny język, ale po prostu to prawda tak pięknie smakuje. Dzięki. AB.

    1. A ja czuje się, jakbym przechodził z wychodka obwieszonego „świętymi” obrazkami i podniosłymi sloganami do wychodka, w którym jest g***o w naturalnym entourage`u. To chyba naturalne i uczciwsze, gdy nie każe mi się wąchać i czcić go?

twój komentarz:

