Jak Jojo z tą polskością przestrzelił

Brudziński to jednak idiota i co do tego nie ma wątpliwości. Diagnozę tę potwierdza jego ostatni występ, kiedy to na twitterze umieścił taki oto post:

„Wszystkim jadącym nad morze i w góry przypominam, tankujemy i kawkujemy tylko na POLSKICH stacjach. Wszystko co #POLSKIE jest najlepsze”

No więc tak…

¤ Po pierwsze może i niektóre stacje benzynowe i paliwowe koncerny są polskie, ale ropa jest już zdecydowanie ruska, w każdym razie na pewno nie polska. A kto jak kto, ale wicekaczyński partii rządzącej powinien o tym wiedzieć. Więc jak nie idiota skoro idiota?

¤ Po drugie, skoro wszystko co polskie to takie zajebiście dobre, to czemu ciul zbolały zapierdala do tego Szczecina samochodem Volvo, nie zaś jakiś polskim struclem? Sporo tego jeszcze jeździ. Polonez, Maluch albo nawet Seicento (dobre auto, skutecznie załatwiło limuzynę szydłową). Dla takiej fujary było by w sam raz. A skoro o Szydłowej napomknąłem, to ten rząd też tak jakoś mało patriotycznie dupska w BMW i Audi wozi. Oj nieładnie.

¤ Po trzecie – skoro wszystko co polskie jest git i cacy, to jak pan Brudziński wytłumaczy, że wspomniany wyżej rząd zrezygnował właśnie z telefonów z polskiej jakby nie patrzeć sieci Plus i przesiada się na T-Mobile. To przecież germańska kurwa wasza mać firma, z kraju, w którym rządzi ciocia Merkel, bliska przyjaciółka waszego wroga numer jeden Tuska i który to kraj nieustannie nas poucza, wywiera presje, kolonizuje. Brudzio ty kutasie, jak to wytłumaczysz?

¤ Po czwarte – nie bardzo bym się też na jego miejscu wychylał z tym Radiem Maryja na wyświetlaczu, w absolutnie nie polskim jak już ustaliliśmy Volvo. Pamiętajmy bowiem (Jojo nie udawaj, że nie wiesz), iż ten cwany Stary Grzyb z Torunia korzysta również z nadajników, które stoją… za Uralem. A Ural jeśli mnie pamięć nie myli to raczej nie w Polsce. Czyli wasz mściwy katolicki głos w domu, indoktrynuje, szczuje i deprawuje z nadajników, które kontroluje Putin! Powiedz Jojuś, czy to patriotycznie jest? Ruska ropa, ruskie nadajniki, ruscy agenci w rządzie…Chujnia jednym słowem!

¤ Po piąte – jeśli by apel Brudzia potraktować choć trochę poważnie, to trzeba by natychmiast wystosować kontrapel. Ludzie, nie tankujcie pod żadnym pozorem na Orlenie, ani na Lotosie! To firmy, które z gracją słonia w składzie porcelany marnotrawią zarobioną na was kasę! Z waszych pieniędzy finansują fanaberie Macierewicza, sponsorują tego rozmodlonego ciula z Torunia, dokarmiają patriotyczne z nazwy faszystowskie w praktyce organizacje, reklamują się bez opamiętania i bez umiaru (i słono płacą, górka że tak powiem) w reżimowej TVP, największej w Polsce fabryce fakenewsów. Więc apeluję: Omijacie ich stacje, nie dawajcie im zarobić! Pamiętaj obywatelu, kupując na Orlenie lub Lotosie wspierasz PiS i jego psychiatryczny rząd!!!

¤ Po szóste – miejcie też świadomość, że tankując na polskich stacjach, tankujecie jednocześnie na stacjach katolickich, bo wiadomo co polskie to katolickie. A nikt prawdopodobnie tak dobrze nie chrzci jak katole! Lubicie chrzczone paliwo?

¤ Po siódme – Joachim to chyba nie polskie imię.

¤ Po ósme – czekam na kolejne słuszne hasło, „Nie kupuj u Żyda”. A potem na pikiety i siłowe blokowanie wstępu do „niepolskich” sklepów”. Jojuś, nie opierdalaj się, pisz twitta!

¤ Po dziewiąte – jak już dotykamy tego tematu, narodowego że tak powiem, to zróbcie coś do kurwy nędzy z tą Matką Boską. Dlaczego królową Polski jest Żydówka, a nie Polka? Nie wstyd wam? To poważna nieścisłość i uchybienie. Powiem więcej, to żenada! Joachimie, ty klęcząca dupo, nie wstyd ci?

¤ Po dziesiąte – spuśćmy już nieco tego powietrza i popatrzmy na to z tej innej, weselszej strony. Doceniam mianowicie, że dzięki takim pacanom jak Brudziński i spółka, mamy darmowy kabaret niczym w PRL. Wstajesz, odlewasz się do kibla (niektórzy do umywalki), włączasz TVPiS lub Narodowe Radio i masz ubaw po pachy! Orwell gdyby dożył, popadłby w depresję, że jego wyobraźnia nie ogarnia rzeczywistości. Brudziński, Kaczyński, Ziobro, Macierewicz, Pawłowicz, Piotrowicz, Kamiński… stworzyliście kochani karykaturę Polski i samych siebie. Naprawdę ciągle pokładamy się ze śmiechu słuchając waszych dowcipów i oglądając wasze czyny. Ale spokojnie, jak się już my przestaniemy śmiać (coraz bliżej ten moment), to wy zaczniecie płakać. Jeszcze chwila, jeszcze się nie śpieszcie, nie milknijcie. I nie uciekajcie, bo nie uciekniecie.

¤ No i po jedenaste – szczecinianie, jesteście generalnie fajnymi ludźmi i wasze miasto jest też OK, ale pora na samokrytykę. Kiedy wreszcie przeprosicie za tego fiuta?! Apeluję do was ja „polaczek”!

Reklamy

Opublikował/a

Prawie wszystkie opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nie istniejące fakty prawdopodobnie zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie nieznanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

14 thoughts on “Jak Jojo z tą polskością przestrzelił

    1. Lehoo, odłóż godność na bok, bądź przyzwoitym człowiekiem!

  1. Niestety patrząc na niego trzeba stanowczo stwierdzić, że nie wszystko co polskie jest najlepsze.

  2. Skurwysyny, boicie się że dobierzemy się wam do dupy dlatego tak kąsacie. Przyzwoitego człowieka i patriotę atakujecie. Co za ludzie. Nie zasługujecie na obywatelstwo. Przy was Brudziński to bochater!

    1. Przyzwoity polak-katolik i patriota powinien opanować zasady prawidłowej polskej ortografii, i tyle w temacie obywatelstwa.

    2. Patrioci zwolnieni są z przestrzegania zasad ortografii, wszak mają inne, ważne obowiązki.

    3. polska katolicka:ty pisowskie b-le bez muzgowe,to dupy to sie tobie dobiora.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s