Inspektor Panek. Strażnik poprawności języka polskiego

Inspektor Stanisław Panek z gorzowskiej policji jest teraz w wyjątkowo głupiej i mało komfortowej sytuacji. Przełożeni rozkazali mu donieść do sądu na Owsiaka za rzucone ze sceny słowa kurwa i pierdolę a on teraz jest przedmiotem niewybrednych ataków, okraszonych sowicie mało eleganckimi przydomkami. Bardzo pana Staszka Panka żałuję, przede wszystkim dlatego, że przyszło mu żyć i pełnić służbę w czasach wyjątkowo wrednych, o przełożonych nie wspomnę.

Dowodzę przeto,  że nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy raczej,  że ów Panek (foto) zrobił to z własnej inicjatywy, że aż tak bardzo się wychylił, że język ojczysty jest mu wyjątkowo drogi a jego czystość i elegancję stawia ponad własną karierą. Jeśli wierzycie w taki scenariusz to wasz problem, ja zaś uważam, że bez zgody zwierzchników, włączając w to ministra Błaszczaka, który osobiście to wszystko pewnie wykombinował, nie zrobił by nic takiego. Nawet by nie pierdnął. Choć jak mówię,  czasy są  wrednie i w modzie bywają kariery byle do przodu, byle po trupach, z dobrowolnym lizaniem dupy w pakiecie.

Więc prawda jest chyba taka, że jak rankiem dwa dni temu ten Panek się obudził (na kacu,  lub bez) to dostał telefon, pewnie z samej Warszawy, z wyraźnym rozkazem, że ma udupić najbardziej znienawidzonego wroga systemu.  Zdziwienie Panka było wielkie, no  bo jak tu tak za zwykłą i niewinną w sumie  kurwę karać? Przecież to słowo powszechne używane, bez problemu funkcjonujące w przestrzeni publicznej, słowo nota bene bliskie każdemu policjantowi („na ziemię kurwo bo inaczej ci łeb odstrzelę”, lub też „albo będziesz mówił kutasie albo ci kurwa jaja prądem popieścimy…”),  wręcz przez policję wielbione i mające status stałego lokatora na każdym posterunku. I teraz do sądu z tym iść? Bezsens kompletny!

No ale skoro Błaszczak kazał Szymczykowi, to Szymczyk zadzwonił niżej i też kazał,  tamten ktoś jeszcze niżej i w ten oto sposób biednego inspektora Panka z Gorzowa wepchnięto do szamba. On musi to gówno teraz spijać i cięgi zbierać za wygłupy i chore ambicje swoich przełożonych.

Ale panie inspektorze Panek spokojnie, to dopiero początek. Nie jedno gówno będzie musiał pan skonsumować  i zachwalać jego walory smakowe,  tudzież aromat. Ta władza której jest pan mniej lub bardziej  zbrojnym ramieniem, o to się postara. Pilnie uczą się od esbecji i wyciągają wnioski. Ale mimo to, raz jeszcze mocno podkreślam, że szkoda mi pana i serdecznie współczuje sytuacji w której się pan znalazł (a czy mama nie ostrzegała, że jeśli chodzi o zawód, to wszystko byle by nie policjant?).

Reklamy

Opublikował/a

Niektóre opisywane tu wydarzenia mogą być wytworem mojej fantazji a nieistniejące fakty najprawdopodobniej zostały całkowicie zmanipulowane. Jakiekolwiek podobieństwo do osób powszechnie znanych i nieszanowanych jest jednak jak najbardziej zamierzone i nieprzypadkowe.

16 thoughts on “Inspektor Panek. Strażnik poprawności języka polskiego

    1. Jemu wolno, zwłaszcza w dzisiejszych czasach ( cyt.:pierdolić polityków), bo z WOŚP i Przystanku zrobili sobie bęben do bicia, a z Jurka wroga publicznego nr 1. Pani Pawłowicz zaś, jako że: 1)jest posłem na Sejm RP, 2) jest osobą publiczną, 3)mieni się profesorem, co prawda tytularnym, ale jednak wychowuje młodych ludzi, nie powinna na sali sejmowej, publicznie (jest to zaprotokołowane), powiedzieć do kolegi posła, którego też wybrali Polacy, „spierdalaj”. I co, pan inspektor nie zgłosił tego do prokuratury? A może pan Jaki zgłosił? Proszę więc nie nazywać innych chamami, jak na swoim podwórku ma się ich na kopy!

    2. Większość narodu kocha tego „chama” i stoi za Owsiakiem murem ! PiS sobie zęby połamie na Owsiaku ! Czy ma Ci jeszce raz napisać dużymi literami ?

  1. Spokojnie !!!! Cierpliwości, oni sami sobie wzajemnie popodgryzają gardła… Nienawiść jest zaraźliwa i bardzo groźna dla nienawidzących 😉

  2. Wcale nie taki biedy. Pewnie zamarzył sobie że jak bezmyślnie wykona polecenia Plaszczaka to lampasy są już w drodze do niego.Tacy jak on po wywaleniu PiS powinni być pierwsi na liście do zwolnienia za brak charakteru i bezmyślną uległość. Żal.

twój komentarz:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s