EXTRASY powiedzieli

POWIEDZIELI: Karolina Korwin-Piotrowska

Karolina Korwin-Piotrowska – dziennikarka radiowa i telewizyjna, felietonistka. Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Mówi o tym, czy aby nie tęskni za Szydło…

„… ja powoli, tak. Ona przynajmniej nie znała angielskiego, wiedziała, mniej więcej, co mówi i do kogo i nie wymądrzała się jak jakiś niedoinwestowany intelektualnie i emocjonalnie kujon. Coś mi mówi, że gdyby ona była, nie byłoby tej afery, która jest teraz, a która stawia nas w obliczu wojny z całym światem, a wszystko na zasadzie cytatu:” Co by tu jeszcze spieprzyć”

6 komentarzy dotyczących “POWIEDZIELI: Karolina Korwin-Piotrowska

  1. Wypielęgnowany Pielęgniarz

    No nareszcie jesteś. Pozdrowienia

    Polubienie

  2. Anonim

    Tak, brak nam ciebie bylo!

    Polubienie

  3. Anonim

    Obawiałem się, że wyprowadzili Cię z kajdankami na plecach.
    Uff!

    Polubienie

  4. Andrzej Brochocki

    Cieszę się Revel, że jesteś znowu z nami. Też się bałem o Ciebie. Ok.

    Polubienie

  5. Dobrze, ze jestes. Odczuwałem dojmującą stratę, gdy nie mogłem Ciebie czytać. Bądź z nami 🙂

    Polubienie

twój komentarz:

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.